psyches Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 *** The Covenant of Mor'Di - Det Norske Age of Conan Guildet*** Guild addresse: http://www.mordi.net/forum http://conanvault.ign.com/View.php?v...s.Detail&id=20 - IGN Guild Intervju http://conanvault.ign.com/View.php?v...s.Detail&id=42 - IGN Etter-intervju -------------------------------------------------------------------------------- Server: FURY EU - PVP Byens Stadie: Tier 2 - keep og tradepost Tier 3 Byens Battle Keep Stadie: ingen ... enda Kommunikasjon: Ventrilo 2.3 (1500 Kapasitet) Avgift: Penger og Ressurser (Ukentlig) ----------------------------------------------------------------------------- Orientering: - PvE: Både hardcore og semi-hardcore (du kan velge, vi har flere grupper oppe å går.). - PvP: Både hardcore og semi-hardcore (du kan velge, vi har flere grupper oppe å går.). Siege og Battle Keep kamper. -------------------------------------------------------------------------------- Siege Forsvar:Vi skal ta over et battlekeep snart. Allianser: Ingen! I krig med: Ingen -------------------------------------------------------------- Tier 1 Raid Progressjon: Yakhmar: Død Champion of The Honourguard: Død Kylikki: Død Vistrix: På vei ned (23 %) Tier 2 Raid Progressjon: Sabazios the Insane: Lever Yarekma the Soul Eater: Lever Excorant the Golem Master: Lever Ahazu-Zagam: Lever ------------------------------------------------------------- Medlemmer: 185 Tid Guilden ble opprettet: 17. Mai 2008 Siste Oppdatering: 4. Oktober 2008 ------------------------------------------------------------------------- Lyst til å søke? Du har en char på Fury serveren -Du registrerer deg på forum -Så logger du inn -Så trykker du på denne linken -Så fyller du ut skjemaet -Send inn sjema -Vent Lenke til kommentar
Walts Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Lykke til med rekruteringen Lenke til kommentar
psyches Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 bump Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) *Host*-feilpostet-*hark* Er vell 4 eller 5'e gangen dere har feilpostet rekrutt-tråder for guilden her? ^^ Endret 10. oktober 2008 av o(O)phus Lenke til kommentar
psyches Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Unnskyld , tok ikke poenget ditt ? Kan umulig være en feilpost. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Vell, dette er jo en rein reklamasjons tråd for en guild, og det å plassere denne tråden et sted som er ment for diskusjon angående Age of Conan generelt blir jo litt feil. Guild/Klandiskusjon og Rekrutterings delen av forumet passer nok bedre, og dette er da også grunnen for at jeg sier at tråden her er feilpostet. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=101 Endret 10. oktober 2008 av o(O)phus Lenke til kommentar
psyches Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Da beklager jeg Oophus at du alltid må henge deg opp i ting. Repost skal gjøres. Slett denne tråden please. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Da beklager jeg Oophus at du alltid må henge deg opp i ting. Repost skal gjøres. Slett denne tråden please. Er ikke mye annet å gjøre enn å ramle over diverse forum når en må ligge stille i 2 måneder pga kne operasjon. Og for å pirke mer, hvorfor lage en ny tråd istedet for å bumpe en allerede eksisterende en? Jeg sa jo at dere hadde laget endel tråder for å promotere guilden allerede, trengs det virkelig en til? Det finnes jo allerede 2 tråder om den samme guilden. Ikke rart folk henger seg opp i ting når folk ikke klarer å tenke litt selv serr'u. Endret 10. oktober 2008 av o(O)phus Lenke til kommentar
psyches Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Kan en moderator / admin slette denne tråden nå? Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Er det liv i drte guildet enda ? Hvor mangen medlemmer er det som er aktive. Vil dere starte et guild i warhammer også Lenke til kommentar
psyches Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Vi er rundt 150 aktive medlemmer. Vi raider 2-3 ganger i uken. Og ja, vi har allerde et guild oppe å går på Eltharion på WAR. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 150 aktive? Men likevel snakkes det om merging? Sikker på at du ikke oppjusterte de tallene dine..litt? Lenke til kommentar
psyches Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Neppe Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Kort spørsmål. Er Mor'Di et sted i Hyboria? Jeg tenkte først Mor'Di som forkortelse for mora di ("moren din" på bokmål)... Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Kort spørsmål. Er Mor'Di et sted i Hyboria? Jeg tenkte først Mor'Di som forkortelse for mora di ("moren din" på bokmål)... Det står vist for "morra di". Altså "Avtalen om Morra Di" hvis jeg har forstått rett? Skjønner ikke helt den selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Ny tråd er alt opprettet i riktig kategori: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1020274 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg