matsktsk Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Var og lånte gamleskolens studio i dag, og etter utvelging osv har jeg kommet frem til to bilder jeg likte godt, men vil ha litt tilbakemelding på de. Angående i farge/svart-hvitt så er de garantert bedre i s/h, da bakgrunnen ble litt for grå (jeg hadde glemt å skru på lampa jeg brukte til å brenne ut bakgrunnen). 70-200mm F/4L @ 70mm, F/8, 1/160 sek: 50mm F/1.4, F/8, 1/125 sek: Ønsker vel egentlig kritikk på det meste som er, så fyr løs! Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Er det bare meg, eller sitter ikke fokusen 100%. Men ellers bra bilder. Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Hm, jeg klarer ikke å se noe fokusbom, det ser veldig bra ut om jeg zoomer inn på 100% i Photoshop eller Lightroom. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 personlig er ikke leppe-piercing min greie, så det ødela litt. Eller egentlig veldig bra bilder! Svart/hvitt gjorde seg. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Fine studioportretter Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) personlig er ikke leppe-piercing min greie, så det ødela litt. Eller egentlig veldig bra bilder! Svart/hvitt gjorde seg. Om det er en piering der eller ikke så har ikke det noe å si. VIrker som om de er litt uskarpe, bilde nr en ga meg ingen ting, bilde nr to derimot var elsk. Liker komposisjonen, og hvordan håret blåser. Grunnen til at det virker uskarpt er fordi du ikke har skarpet det opp merker jeg og hvorde det har blitt litt undereksponerings thingy i øynene. Endret 4. oktober 2008 av ZoDz Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Er mest fornøyd med bilde nr. to selv, ja. Ser kanskje at det kan virke uskarpt, men jeg skjønner ikke helt hva du mener med "undereksponerings thingy i øynene"? Jeg sesr det i alle fall ikke. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Se på bildet i ca 150 zoom. Jeg tror det er grunnen. Endret 4. oktober 2008 av ZoDz Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Nr 2 ble best, og det er fine S/H toner, og jeg liker lyset =) Ser det samme som ZodZ, men det kan jo også være jpeg komprimering? Virke som det lider litt av det samme i skyggesiden på hodet? Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Hm, ser det jeg og på skyggesiden av hodet. Litt rart, for jeg har eksportert fra Lightroom til JPEG med 100%, kun resizet til 1000px på bredeste side. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Du har ikke hentet opp mye med Fill Light elns? Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Littegranne, men ikke så mye. Skal se litt nærmere på saken, men det er uansett ikke noe krise. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg liker fatisk det faktum at modellen blir "kuttet" på alle kanter. Vet ikke helt hvorfor, men det er inntrykket jeg sitter igjen med. Ellers så er det ikke noe spesielt med det. Bilde nr. 1 der altså. Så kommer bilde nr. 2. Det her var flott! Det likte jeg skikkelig godt. Liker hvordan lyset faller inn på ansiktet hennes fra (vår) høyre. Mye bra med dette bildet. Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja, Mimir, det var egentlig først og fremst det jeg og likte med bildet. Er enig i at portrettmessig så er nr. 2 mye bedre. Takk for responsen alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå