Gå til innhold

BK: To portretter

matsktsk

Anbefalte innlegg

Var og lånte gamleskolens studio i dag, og etter utvelging osv har jeg kommet frem til to bilder jeg likte godt, men vil ha litt tilbakemelding på de. Angående i farge/svart-hvitt så er de garantert bedre i s/h, da bakgrunnen ble litt for grå (jeg hadde glemt å skru på lampa jeg brukte til å brenne ut bakgrunnen).

70-200mm F/4L @ 70mm, F/8, 1/160 sek:

post-54293-1223078043_thumb.jpg

50mm F/1.4, F/8, 1/125 sek:

post-54293-1223078168_thumb.jpg

Ønsker vel egentlig kritikk på det meste som er, så fyr løs!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
personlig er ikke leppe-piercing min greie, så det ødela litt. Eller egentlig veldig bra bilder! Svart/hvitt gjorde seg.

Om det er en piering der eller ikke så har ikke det noe å si.

VIrker som om de er litt uskarpe, bilde nr en ga meg ingen ting, bilde nr to derimot var elsk. Liker komposisjonen, og hvordan håret blåser. Grunnen til at det virker uskarpt er fordi du ikke har skarpet det opp merker jeg og hvorde det har blitt litt undereksponerings thingy i øynene.

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar

Jeg liker fatisk det faktum at modellen blir "kuttet" på alle kanter. Vet ikke helt hvorfor, men det er inntrykket jeg sitter igjen med. Ellers så er det ikke noe spesielt med det. Bilde nr. 1 der altså. Så kommer bilde nr. 2. Det her var flott! Det likte jeg skikkelig godt. Liker hvordan lyset faller inn på ansiktet hennes fra (vår) høyre. Mye bra med dette bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...