espenta Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har i mange år brukt Windows Media Player som musikkspiller, og syns forsåvidt at WMP 10 har fungert greit. Det jeg ønsker å beholde fra WMP er måten musikkbiblioteket er organisert, og å kunne se tittel, artist, album og årstall på spillelista. Har prøvd Winamp litt, men fikk kun til å se tittelen på selve spillelista. Litt rotete forklart det her, men er det noen som har noen tips til bedre musikkspillere? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Sjekk ut MediaMonkey. Og som WinAmp spiser den det meste av formater. Ellers så mener jeg også at WinAmp kan vise årstall Lenke til kommentar
espenta Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Skal sjekke ut den nå. Noen andre? Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 WinAmp? Anbefaler MediaMonkey på det varmeste! Brukte WMP før, men MM er så mye bedre! Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 iTunes har vel et godt oversiktlig biblotek. Lenke til kommentar
espenta Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Syns MediaMonkey fungerer veldig bra. Blir nok ikke WMP på meg noe mer. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Mediamonkey Uber alles! Det er en egen mediamonkey tråd her på forumet også. Vanvittig bra program som lar deg vise akkuratt det du vil. En veldig fet ting du kan legge inn er en plugin som slår opp biografien til artistene på wikipedia når låtene spilles. Ganske så kjekk sak :-) Lærer en masse om artistene man hører på :-) Lenke til kommentar
espenta Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Det må jeg sjekke ut. Finnes det en plugin som henter albumgrafikk fra wikipedia automatisk også? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvis du har rett albumtag er det bare å trykke Ctrl+L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå