blackburn Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Noen som har fiksa seg vannkjøling selv? Tenker da i første rekke på blokker og tank/radiatorløsninger. Hadde vært digg å fått sett noen bilder av resultatet. Vurderer å sette igang med ett slikt prosjekt, men er litt usikker på hvordan jeg skal få fiksa vannblokkene (skaffe kobber, utforming etc.). Lenke til kommentar
blackburn Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Flott med linker til sider hvor det har vært gjennomført prosjekter med hjemmelagd vannkjøling og Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Her kanskje? Det lønner seg ofte å lete litt :wink: Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Flop|s: Hvor mye betalte du for alle lysa i kabinettet ditt? PEN belysning! Resten var også pent, selv om jeg ikke liker "brune" vannslanger er det pent. Bra jobba! Skal snart få posta noen bilder av min mod, men hakke giddi pga. mangel på lys.. :wink: Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hvor mye jeg betalte? Ikke så innmarri mye, det er vel 6 katoder; 3 30cm/3 10cm, så det blir vel rundt 350kr (+ invertere). Ellers er jeg heller ingen fan av brune slanger, men det kommer av en fargetilsetning fra netconnection som visstnok skulle reagere i UV-lys. Den gjorde bare alt brunt og stygt. Men takker for komplimenter! Lenke til kommentar
blackburn Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Kul vannkjøling, men jeg tenkte mer i retning av tegninger/bilder av hjemmelagde kobberblikker til vannkjølinger. Finnes det ikke noen linker til sider hvor man har lagd slike? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 zerofanzone.co.uk har mye hjemmelaga!! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Så har jo de folka på ZFZ veldig gode fresemaskiner, noe som ikke er allemannseie. Har sett blokker der folk har borret massevis av hull ved siden av hverandre slik at det blir et spor, har tenkt å gjøre det sånn selv i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå