Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksempel på BadBoys!


Anbefalte innlegg

Med andre ord, det at man har litt selvtillit? Skjønner godt at de som ikke tørr å prate med jenter ikke får så mange jenter...

 

 

Bra!! Du har skjønt det... ALT av punktene her går på selvtillit! Noen andre nevnte at James Bond er en kvinnebedårer? Oser ikke han av dominans, lar seg ikke underlegge av kvinner? Er ikke redd for å være frekk mot dem og LEVER PÅ KANTEN?!! Han har en egen stil MEN har mange av de samme egenskapene som Bad-Boyen har... :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt generelle inntrykk av bad boy = rundbrenner = blir ikke noe mer enn vanlig bekjentskap/vanlig venn for meg i beste fall.

 

Fordi jeg vet en slik type ikke kan stoles helt på, og er dermed ikke partner-materiale.

 

 

Selvfølgelig oppfører jeg meg ikke som den jeg gjør fordi jeg er ute etter lengre forhold??

Lenke til kommentar
Gjest Beskjeden
Er svært interresert i Bad-Boy-stilen og prøver å kjøre den for å få draget på damene, (går for øvrig utrolig bra). Min personlige definasjon på en Bad Boy er:

 

*Actionfull

*Driver med ekstremsport

*Uavhengig av andre

*Røff humor

*Har meninger, og tør å vise de

*"Ignorerer" damene (Spesielt de flotteste)

*Arrogant

*Klare mål

*Iskald, alltid i kontroll

*Avslappet

*Eplekjekk

*Flørter med alle

*Selvopptatt

*Uforutsigbar

*Bryter små regler (Ingen fengselsfugl)

*Ikke redd for å yppe på seg folk

*Hard mot de harde, men kan være myk mot de svake

ERGO: SELVTILLIT

 

Rett og slett en person med litt bad attitude uten at han er noen drittsekk. Mange jenter liker dem fordi de har "Alpha Male" verdier som feks. sterk personlighet, dominans, spontanitet osv...

 

Jeg er vel det stikk motsatte som blir forklarte i de punktene og har ikke noe selvtillit så jeg er vel screwd. Er heller en stille gutt som gjør det jeg får beskjed om og respektere de jeg er med. Lytter og prøver å gjøre mitt beste for å gjøre andre glad.

Har aldri hatt en dame heller.

Kunne ønskt jeg var noen av punktene men ikke alle.

Lenke til kommentar
Jeg er vel det stikk motsatte som blir forklarte i de punktene og har ikke noe selvtillit så jeg er vel screwd. Er heller en stille gutt som gjør det jeg får beskjed om og respektere de jeg er med. Lytter og prøver å gjøre mitt beste for å gjøre andre glad.

Har aldri hatt en dame heller.

Kunne ønskt jeg var noen av punktene men ikke alle.

Du høres ut som en helt normal chode. Men husk å ikke vær degselv, vær det du vil være. Det er aldri for sent å forandre seg ;)

 

Høres bra ut trådstarter, sånne eksprimenter synes jeg er gøy. Hold oss oppdatert

Lenke til kommentar
Sant. Man kan være litt radikal, men ikke direkte frekk!

 

Hvor gammel er du, trådstarter?

 

 

Er bare 17 år, den alderen hvor mange jenter faller lett for "drittsekk"-typen :!: Vi er bare dumme kåte tenåringer... Har ikke sagt at jeg kommer til å holde denne stilen for alltid, men som "PepsiCo" sa så må du være den du VIL! For eit par år siden var jeg akkurat som en tidligere gjest på forumet her. Gjorde alt for å få folk fornøyd, snill og grei mot jentene, hadde ikke sjans på noen... Så en dag begynte jeg å studere de karakterene som stakk av med damene på film og tenkte, faen han er kul... Og vips... Nå er jeg full av selvtillit og står imot svære typer som engang trua meg med bank... (Motsatt effekt enn det jeg trodde da jeg begynte å spilte tøffere). Flørter rundt med jentene som oversåg meg FULLSTENDIG og har mye flere venner. Når jeg blir eldre blir jeg nok mer "stabil" og moden. Men da er jeg også ute etter lengre forhold, blir ikke no problem å framstå som pålitlig, høflig og familiekjær :thumbup:

 

Eksprimenter folkens!! Hva har dere å tape? I verste fall får dere en på trynet (Enten av ei dame eller en type) :innocent:

Lenke til kommentar
Jepp, men mange av de punktetene kan alikevel være et minus, det kommer litt ann på hva slags jenter selvfølgelig men tror det er endel som missliker de som er frekke i kjeften og lever på kanten av loven osv...

 

 

Selvølgelig faller ikke alle jentene for den typen... Og det har jeg STOR respekt for... Men framfor noen annen oppførsel har jeg erfart at "Bad-Boy" tiltrekker seg de fleste :cool:

Mange jenter er vant med at guttene tilber dem (Dess mer populær jenta er dess mer vant). De vil ha typen som peker seg ut fra de andre kjedelige, fyren som er frekk i kjeften, og oser av selvtillit framfor "til og med henne"... Han stråler ut at han er så mye bedre enn de andre konkurentene :tease: ...og hun liker det...

Endret av RomeoIndia
Lenke til kommentar
*Actionfull

*Driver med ekstremsport

*Uavhengig av andre

*Røff humor

*Har meninger, og tør å vise de

*"Ignorerer" damene (Spesielt de flotteste)

*Arrogant

*Klare mål

*Iskald, alltid i kontroll

*Avslappet

*Eplekjekk

*Flørter med alle

*Selvopptatt

*Uforutsigbar

*Bryter små regler (Ingen fengselsfugl)

*Ikke redd for å yppe på seg folk

*Hard mot de harde, men kan være myk mot de svake

ERGO: SELVTILLIT

Haha, er dette seriøst??

Selvtillit er bra, men for mye er bare kvalmt.

Jeg vet om en fyr som TROR han er alt over her, og han er utrolig tragisk. Jeg ler hver gang jeg ser han. Snakker høyt om hvor dritings han var forige helg, og hvor mye penger han tjente i Juli. :roll:

Hurra, vi vil alle ha mannfolk som han.

 

Vær naturlig. Ikke prøv å vær noe du ikke er.

Lenke til kommentar

Hahhahahahahahhaha

denne posten var jo bare hysterisk.

 

Å forandre personligheten din fra "underdog" til "alphamale" tror jeg er umulig. Og folk som faker, eller som gjør det på feil måte slik som den første posten beskriver kommer skyver bare folk fra seg.

Kjenner en del sånne folk som rett og slett er avskyelige. Ingen liker de, og de elsker å tro at de har kontroll.

 

Man kan være badboy, og når man er 14 så er det ganske enkelt å være badboy. er bare å snakke dritt og sloss med noen på skolen. Men når man blir litt eldre så må man faktisk være litt interessant etter at man har vært litt "badboy".

Det er forskjell på å ha autoritet og karisma, mot å late som man har det.

 

Du ønsker å være en badboy, men det er ikke sikkert at du får den posisjonen i "gjengen" du ønsker ved å være det.

Lederen i en gruppe er ofte karismatisk og samlende, ikke frekk, overlegen og selvopptatt.

men det er vanskelig å snakke om sånne temaer, det er veldig komplisert. Men faktumet er at folk merker når man faker, og med mindre du fullfører imaget ditt så vil folk se på deg som en wannabe.

Lenke til kommentar

 

 

Et meget godt poeng.

 

Trådstarter skrev han var 17 år. I den alderen tror jeg det kreves litt mer enn å bare lage seg en liste over bad-boys egenskaper for så å utføre de.

 

Angående noen av punktene til trådstarter som:

 

ikke være redd for å yppe

action full

drive med ekstrem sport

bryte små regler

 

tror jeg nok er litt utdatert for 17 års jentene om det er de du har øye for trådstarter. Av egen hukomelse så må jeg tilbake til 14 års alder, da husker jeg jentene i klassen siklet etter den største bøllen.

 

Men forøvrig er noen av egenskapene trådstarter lister opp gode og ha:

 

Uavengig av andre

klare mål

Avslappet

Har meninger og tør å vise de.

Selvtilit

 

Dette er typiske leder egenskaper og det har vist seg at kvinner finner menn med de egenskapene tilltrekkende, det er ikke noe en ser etter bevist men det er en slags karisma som underbevistheten opfatter. Gjennom tusenvis av år har en kvinnes høyeste mål å være den som får være med høvdingen i stammen. I dag lever vi ikke i stammer, men noen av de gamle innstinktene/rutinene ligger der enda.

 

Men så er disse egenskapene noe en ikke kan begynne "å bruke" på dagen. Det kan sikkert trenes opp ? ikke vet jeg, men jeg tror mange av de som enten er gode ledere eller trekker masse damer som trådstarter beskriver har vertfall en god del av disse egenskapene medfødt.

Lenke til kommentar

Kan jo kaste inn mine to cent her - lederegenskapene som Ceburger nevner er fullt mulig å trene opp, men det krever at man jobber med seg selv og oppsøker situasjoner der man må strekke grensene sine over en lengre periode.

 

Hvor fort man lykkes er avhengig av flere faktorer, som innsatsvilje, naturlig talent og hvor hardt gamle vaner sitter, men man kan fort snakke måneder eller år før man har fått en varig forandring.

Likevel, det er fullt mulig hvis man bare vil nok ;)

Lenke til kommentar

Hmm, intressant tema. Stemmer vel at jenter på alderen til trådstarter liker drittsekker/tapere etc (kall det hva du vil) :p

Men når er det egentlig slutt på det? jeg for min del synes jenter på min alder er helt lik, kan avsløre at min alder er 20

Gutter som er snill og ordentlig er ikke noe jenter vil ha (ivertfall såvidt jeg har fått inntrykk av)

De fleste jenter jeg snakker med sier de foretrekker snill gutter, jeg får ikke dette heeeelt til å stemme ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...