Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksempel på BadBoys!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, intressant tema. Stemmer vel at jenter på alderen til trådstarter liker drittsekker/tapere etc (kall det hva du vil) :p

Men når er det egentlig slutt på det? jeg for min del synes jenter på min alder er helt lik, kan avsløre at min alder er 20

Gutter som er snill og ordentlig er ikke noe jenter vil ha (ivertfall såvidt jeg har fått inntrykk av)

De fleste jenter jeg snakker med sier de foretrekker snill gutter, jeg får ikke dette heeeelt til å stemme ;)

 

Det er fordi "snill" bare er en del av bildet. Hele bildet ser ut omtrent som dette:

"Jeg vil ha en snill gutt" = "Jeg vil ha en gutt som er selvsikker, eventyrlysten, uforutsigbar, kjenner sin egen verdi og ikke er avhengig av andre, har meninger og tør stå for de, kan gi meg sommerfugler i magen, vet hva han vil ha og hvordan han skal få det, handler ut ifra sine egne intensjoner, har funnet identiteten sin og som i tillegg er snill."

 

Du trenger ikke være spesielt drittsekk for å oppnå dette, men det krever en del graving i sjela og "avlæring" av ting som samfunnet har prakket på deg.

Lenke til kommentar

Dude, har du tenkt å gjøre små lovbrudd og drive meg ekstremsport for å få jenter til å like deg? Kom an. Skjerp deg.

 

Hvis du vil gå til det steget å gjøre små lovbrudd og drive med ekstremsport for å dra damer, har du allerede motsagt deg selv allerede. En ekte badboy, leder, eller alphamale driver ikke med slike ting fordi han vil dra damer. Han gjør det fordi han selv vil det. Å gjøre det du beskriver tiltaler bedre tittelen wannabe-badboy med fail skrevet over panna.

 

Det er som fenomenet du ser spesielt på ungdomskolen, der noen som tradisjonelt sett har hatt lav selvtillit og få venner plutselig forandrer seg - ofte til ting de selv ikke vil - for å være med i en "kul" gruppe eller gjeng, men som ender opp med å bli slaven til alle de andre i gjengen når de endelig har blitt akseptert.

 

Ekstremsport virker gøy, og det finnes mange idiotiske lover som er til for å brytes, men ikke gjør det på feil grunnlag. Hvis du synes ekstremsport ser kult ut og har lyst å prøve det, eller prinsippielt bryter noen fillelover så fint for deg, sett i gang. Men pass på at du gjør det fordi du selv har lyst til det.

 

Jeg synes det er helt konge at du tar initiativ til å forandre deg selv, og mange av punktene du nevner er fine ting. Men ikke bli for hardcore med arrogant/eplekjekk/selvopptatt-greia, da blir du bare en klyse.

 

Når det kommer til å dra damer er det i grunn bare tre nøkkelpunkt du trenger å være, og du trenger ikke å forandre alt ved personligheten din.

 

1. Vær mann (selvsikker osv.)

2. Vær et seksuelt vesen

og som PepsiCo sier

3. Vær den du vil være

 

...og hva det innebærer finnes det massevis av stoff om rundt på internett.

 

Lykke til! Jeg har tro på deg :)

 

 

PS: ikke tolk det jeg skriver alt for bokstavelig, er sinnsykt trøtt og har ikke noe særlig oversikt.

Endret av Eivolele
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

"Dude, har du tenkt å gjøre små lovbrudd og drive meg ekstremsport for å få jenter til å like deg? Kom an. Skjerp deg."

 

Heisann kjekken... Du missforstod meg litt, jeg nevnte opp noen saker som er EKSEMPEL på hvordan en typisk BadBoy er. Jenter liker mange av disse tingene, MEN det er ikke grunn nok til å begynne med de dersom du ikke vil. Jeg har vært så heldig å blitt født med samtlige av interessene, og jeg elsker å bryte litt regler og spille drittsekk. Ikke begynn med noe du ikke vil. (På en annen side så må du jo alltid ofre noe for større mål, som å sitte med lekser istedenfor å vere ute å leke fordi du senere skal ha et yrke du VIL!) ;)

 

"Hvis du vil gå til det steget å gjøre små lovbrudd og drive med ekstremsport for å dra damer, har du allerede motsagt deg selv allerede. En ekte badboy, leder, eller alphamale driver ikke med slike ting fordi han vil dra damer. Han gjør det fordi han selv vil det. Å gjøre det du beskriver tiltaler bedre tittelen wannabe-badboy med fail skrevet over panna."

 

Flott!! Mener akkurat det samme :thumbup:

 

PS: Hadde vært kult å fått kontakt med noen andre innpå forumet her som lever samme stilen! ...Godt nyttår...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...