RomeoIndia Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Er svært interresert i Bad-Boy-stilen og prøver å kjøre den for å få draget på damene, (går for øvrig utrolig bra). Min personlige definasjon på en Bad Boy er: *Actionfull *Driver med ekstremsport *Uavhengig av andre *Røff humor *Har meninger, og tør å vise de *"Ignorerer" damene (Spesielt de flotteste) *Arrogant *Klare mål *Iskald, alltid i kontroll *Avslappet *Eplekjekk *Flørter med alle *Selvopptatt *Uforutsigbar *Bryter små regler (Ingen fengselsfugl) *Ikke redd for å yppe på seg folk *Hard mot de harde, men kan være myk mot de svake ERGO: SELVTILLIT Rett og slett en person med litt bad attitude uten at han er noen drittsekk. Mange jenter liker dem fordi de har "Alpha Male" verdier som feks. sterk personlighet, dominans, spontanitet osv... Såkalte Bad-Boys: *Sawyer, Lost (Josh Holloway) *Wolverine/Logan, X-men (Hugh Jackman) *James Dean *Sean Penn *Colin Farrel *Bon Scott *Eminem *Kid Rock *Dennis Rodman *Fred Durst *Han Solo, Star Wars (Harrison Ford) *Captain Willard, Apocalypse Now (Martin Sheen) *Bill Johnson, Anacondas 2004 (Johnny Messner) *Rick O'Connell, The Mummy (Brendan Fraser) Hadde likt å få enda flere eksempler!! Og til gutter som føler de sliter med jentene, stilen din er veldig fleksibel, spill litt bad og du kommer laaaangt Endret 5. oktober 2008 av RomeoIndia Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 han derre kisen i greys anatomy. dr. karev eller hva han heter. clint eastwood Lenke til kommentar
Bango Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Greit nok at bad boys funker for ons, men vil du ha noe mer må du spille på dårlig fortid som får deg til å oppføre deg slik. Ellers stikker hun når venninnene hunnes får nok. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Stol på meg, fortsetter du slik vil du ende opp med å få grisebank. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Høres litt 14 år ut men.... Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ignorerer damer, samtidig som han flørter med alle? Også navnet "Bad Boy" i tillegg. Tvilsomt opplegg >.> Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Skjønner poenget med det, men det er da forskjell på å være bad og spille bad. Sistnevnte slår ikke særlig bra an i lengden. Tror uansett du må "myke deg opp" litt for at jenta skal fortsette å være interessert mer enn et par timer. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Bad Boy: Tito Ortiz. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Forresten, er Ari Behn et bra eksempel på badboy eller? Den hardeste i kongefamilien ihvertfall Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 *"Ignorerer" damene (Spesielt de flotteste) - Flørt med alle andre utenom de flotte, i håp om at dem vil legge merke til deg? huuuuh?! *Arrogant - " Hei, jeg heter Bansilal! Jeg er det største kupppet på denne klubben. Funker? Neppe *Eplekjekk - Hvor ofte ser du ikke jenter som hater gutter som er så eplekjekke at dem tror jorda går i bane rundt dem? *Flørter med alle - En som virkelig har draget, trenger ikke flørte med alle *Selvopptatt - Selvopptatt som å snakke om deg selv all the god damn time? Drar IKKE damer. *Bryter små regler (Ingen fengselsfugl) - Hvilke regler snakker du om her da? - Får ikke draget av å gjøre ulovlige ting, stjele etc. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Man kan da få draget av å bryte regler. Hvis man kjører litt fort, er litt drøy seksuelt sett etc, er det mange jenter som finner det attraktivt. På den andre siden, er det også veldig mange som ikke liker det i det hele tatt. Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Forresten, er Ari Behn et bra eksempel på badboy eller? Den hardeste i kongefamilien ihvertfall Er han virkelig den hardeste? Kan jeg ikke få meg til å tro Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vi har ikke sett stort av Maud Angelica enda da. Kanskje hu "packs a punch"? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Mr. Big i Sex and The City!! (Har tro på Bas-Boy-Attituden, så lenge du kan avgrense den) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Man kan da få draget av å bryte regler. Hvis man kjører litt fort, er litt drøy seksuelt sett etc. Drøy seksuelt sett? Hva tenker du på da? Sex med jenter under 16 da eller? Jææævlig badboy om du er i tyve-årene å roter rundt med 14-15 åringer. Da er du virkelig den tøffeste i byen. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tenker litt mer at man flørter med alle, har masse erfaring og at man godt kan "bruke" jenter. Sånn jeg forstår det så er det mange jenter som liker gutter som er litt "slemme". Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Med andre ord, det at man har litt selvtillit? Skjønner godt at de som ikke tørr å prate med jenter ikke får så mange jenter... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ja, det har du egentlig rett i. Men forstår også veldig godt hvorfor de ikke tør å snakke med jenter. Det er jo ikke bare bare å gå og snakke med noen. Settingen må være rett og bla bla bla. Derfor kan det funke fett å late som om man har mer selvtillit enn man har, og "bare gjøre det". Det funker ihvertfall for meg(les: i fylla). Heldigvis har jeg dame så jeg slipper det tullet der. Love FTW Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Mitt generelle inntrykk av bad boy = rundbrenner = blir ikke noe mer enn vanlig bekjentskap/vanlig venn for meg i beste fall. Fordi jeg vet en slik type ikke kan stoles helt på, og er dermed ikke partner-materiale. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Altså, tror du missforstår litt, men flere av punktene du nevner stemmer til det damene lar seg blir tiltrukket av! Tenk mere i elegant retning som James Bond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå