Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksempel på BadBoys!

Anbefalte innlegg

Er svært interresert i Bad-Boy-stilen og prøver å kjøre den for å få draget på damene, (går for øvrig utrolig bra). Min personlige definasjon på en Bad Boy er:

*Actionfull

*Driver med ekstremsport

*Uavhengig av andre

*Røff humor

*Har meninger, og tør å vise de

*"Ignorerer" damene (Spesielt de flotteste)

*Arrogant

*Klare mål

*Iskald, alltid i kontroll

*Avslappet

*Eplekjekk

*Flørter med alle

*Selvopptatt

*Uforutsigbar

*Bryter små regler (Ingen fengselsfugl)

*Ikke redd for å yppe på seg folk

*Hard mot de harde, men kan være myk mot de svake

ERGO: SELVTILLIT

Rett og slett en person med litt bad attitude uten at han er noen drittsekk. Mange jenter liker dem fordi de har "Alpha Male" verdier som feks. sterk personlighet, dominans, spontanitet osv...

:hrm:

Såkalte Bad-Boys:

*Sawyer, Lost (Josh Holloway)

*Wolverine/Logan, X-men (Hugh Jackman)

*James Dean

*Sean Penn

*Colin Farrel

*Bon Scott

*Eminem

*Kid Rock

*Dennis Rodman

*Fred Durst

*Han Solo, Star Wars (Harrison Ford)

*Captain Willard, Apocalypse Now (Martin Sheen)

*Bill Johnson, Anacondas 2004 (Johnny Messner)

*Rick O'Connell, The Mummy (Brendan Fraser)

Hadde likt å få enda flere eksempler!! Og til gutter som føler de sliter med jentene, stilen din er veldig fleksibel, spill litt bad og du kommer laaaangt :cool:

Endret av RomeoIndia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*"Ignorerer" damene (Spesielt de flotteste) - Flørt med alle andre utenom de flotte, i håp om at dem vil legge merke til deg? huuuuh?!

*Arrogant - " Hei, jeg heter Bansilal! Jeg er det største kupppet på denne klubben. Funker? Neppe

*Eplekjekk - Hvor ofte ser du ikke jenter som hater gutter som er så eplekjekke at dem tror jorda går i bane rundt dem?

*Flørter med alle - En som virkelig har draget, trenger ikke flørte med alle ;)

*Selvopptatt - Selvopptatt som å snakke om deg selv all the god damn time? Drar IKKE damer.

*Bryter små regler (Ingen fengselsfugl) - Hvilke regler snakker du om her da? - Får ikke draget av å gjøre ulovlige ting, stjele etc.

Lenke til kommentar
Man kan da få draget av å bryte regler. Hvis man kjører litt fort, er litt drøy seksuelt sett etc.

Drøy seksuelt sett? Hva tenker du på da? Sex med jenter under 16 da eller? Jææævlig badboy om du er i tyve-årene å roter rundt med 14-15 åringer. Da er du virkelig den tøffeste i byen.

Lenke til kommentar

Ja, det har du egentlig rett i. Men forstår også veldig godt hvorfor de ikke tør å snakke med jenter. Det er jo ikke bare bare å gå og snakke med noen. Settingen må være rett og bla bla bla. Derfor kan det funke fett å late som om man har mer selvtillit enn man har, og "bare gjøre det". Det funker ihvertfall for meg(les: i fylla).

Heldigvis har jeg dame så jeg slipper det tullet der. Love FTW :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...