tomsi42 Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Fanget dette motivet under høstens ferietur. 1/60s, f/2.8, ISO 2000 EOS 30D; brennvidde og objektiv kan dere gjette på Tom Endret 3. oktober 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Pent bilde, dog jeg vil gjerne se hele den firkanten i helt nederst. (og jeg slettet duplikat-tråden som kom opp) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Hmm.. ser ikke bildet ditt jeg. RandiA Edit: der kom det opp ja...riktig fint bilde..likte den flotte linjen som går innover, og fargene RandiA Endret 3. oktober 2008 av RandiA Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Sikkert pent bilde,kan vi få se det Der kom det ja. Endret 3. oktober 2008 av Snekker`n Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Nå er det ryddet opp. Ble litt surr pga. dobbelt-post, men b-real ryddet opp Er forøvrig enig med b-real at hele hellen burde vært med. Tom Endret 3. oktober 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Digger slike perspektivbilder, men hele hellen burde jo vært med. Men det visste du jo allerede. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Hmm. Var det derfor mitt forrige forsøk på svar gikk i rett til Bloksberg (men bildet er kanskje ikke derfra). Renna gir i hvertfall bildet en sugende dybde, bra utført. Litt uheldig med himmelen den dagen kanskje, men man kan ikke få alt... Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Digger slike perspektivbilder, men hele hellen burde jo vært med. Men det visste du jo allerede. Enig i alt! Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 dette var kult! likte kommen/"sluken" for klarer ikke helt å se hvor stor eller liten denne er Dumt det var en litt "rotete" bakgrunn. Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvordan får du til ISO2000 på 30D? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Tipper det er en null for mye. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Tipper det er en null for mye. Er nok heller et to-tall som skulle ha vært et ett-tall. For sjekke når jeg kommer hjem i morgen. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå