Lch Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 kommer ikke CM4 ut i morgen da? tror nok du har lastet den ned jeg hvis du har CM4... Hørt om forhåndsbestilling? Du bør slutte med den troingen din, slikt hører hjemme i kirken. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 synes tekstboksen under kampene går altfor tregt, spenningen er borte Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 synes tekstboksen under kampene går altfor tregt, spenningen er borte hva?? det spillet er genialt! fikk det i dag 2den er genial, men det går litt sakte synes jeg. har bare xp1800+ Lenke til kommentar
unwill Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hos meg som bare har en P III 1,1 GHz syns det gikk fort nok. 2Den er bra, men jeg ser at spillerne er ganske dumme ofte... blir vel lei av den 2Den snart... men men.... Betydelig bedre enn CM3, enda flere verdier å leke med. Bra at jeg begynte på CM1 så det gikk gradvis oppgaver med antallverdier, blir vanskelig å leke med alle de verdiene hvis man ikke har spilt spillet før. Men heldigvis så går det ganske bra med default verdier... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg har bare demoen, men jeg skal rota meg til å kjøpe det snart. Får det for 269 eller 279 kr av en kamerat som jobber på Elkjøp Etter det lille demoen har "vist meg" er jeg overbevist. Blir nok snakk om at jeg murer meg inne i UKER eller MÅNEDER med CM4, og da går Splinter Cell fort i glemmeboka / 8) Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Er CM4 på norsk? Eller går det an å laste det ned?(språkpakke) Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Ta en titt på CMNorge. Det står en del bra der. Hvis CM4 og mye annet går tregt på maskinen din(gjelder de som har WinXP og SP1) så kan man lese litt om problemet hos ITAvisen Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 ok, så hvis jeg kjøper det i butikken får jeg det på engelsk aså... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Den versjonen i butikken nå er engelsk. Men norsk språk skal komme med neste patch såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Quandt Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Det er allerede kommet en liten patch til cm4 som er verdt å laste ned,den fikser noen småfeil,den er IKKE på norsk. Den oppgraderer til 4.0.3. http://gamefiles.blueyonder.co.uk/blueyond...nager4/patches/ Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 CM4=Oppskrytt Ikke så bra som alle vil ha det til (min mening) Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 jeg har nettopp startet en save og hvis jeg laster ned patchen og installerer den, må jeg starte en ny save hvis jeg skal se noen forskj. Eller blir de også fikset i saven jeg holder på med? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Tror du må starte et nytt game... men er ikke helt sikker... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hvem trenger norsk versjon egentlig? Å kampene går for tregt, før kunne man lese 12 ord på hver setning å få med seg alt, intenst og spennende, ikke bare svar "Hva??? Spillet er jo genialt", kom med litt grunner... Jippi, vant nettopp 4-0 hjemme mot PSV med Man Utd, spillet regjere Lenke til kommentar
unwill Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hmm, så innmari lett spillerne mine blir skadet da. Har skikkelig skadetproblemer på laget. 7 av mine 11 førsteprioriterte spillere er skadet. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Må ikke sette opp et lag bestående utelukkende av pyser og homoer, da vet du. </I kiiid, I kiiiiid> Lenke til kommentar
magma_81 Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Må ikke sette opp et lag bestående utelukkende av pyser og homoer, da vet du.</I kiiid, I kiiiiid> haha Lenke til kommentar
unwill Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Må ikke sette opp et lag bestående utelukkende av pyser og homoer, da vet du.</I kiiid, I kiiiiid> Altså, greit at "noen" prøver å få flere posts, men man kan vel oppføre seg som oppegående mennesker for det... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 A: Jeg liker ikke det du insinuerer. Volum er uviktig. B: Taggen i bunnen av postingen betyr 'dette var en spøk'. Se Triumph The Comic Insult Dog, så kanskje det ringer en bjelle eller to. Lenke til kommentar
magma_81 Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Må ikke sette opp et lag bestående utelukkende av pyser og homoer, da vet du.</I kiiid, I kiiiiid> Altså, greit at "noen" prøver å få flere posts, men man kan vel oppføre seg som oppegående mennesker for det... Dette var jo en morsom og treffsikker vits, så jeg ser ikke helt poenget ditt. Tilbake til topic. Var utrolig skuffet over Cm4 i starten, siden de tok bort Wibble/Wobble. Men ting har gått seg litt til nå, og spillet har falt litt mer i smak. Er riktig nok fortsatt av den oppfatning av at spillet har blitt rushet, siden det er stappfullt av bugs. Magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå