MacGyver Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Mange som har CM4? Jeg kjøpte d idag. Suverent med 2D når en spiller kamp. Jeg trur dette var verd ventinga. Skal spille alt for mye dei nærmeste mnd. Hva synes dere om det siste spillet i denne fantasiske serien? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Mange som har CM4? Jeg kjøpte d idag. Suverent med 2D når en spiller kamp. Jeg trur dette var verd ventinga. Skal spille alt for mye dei nærmeste mnd. Hva synes dere om det siste spillet i denne fantasiske serien?kommer ikke CM4 ut i morgen da? tror nok du har lastet den ned jeg hvis du har CM4... Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Fikk det i posten i dag! Førsteinntrykket er veldig bra! Venter bare på patchen så jeg får det på norsk. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hater CM... kjedelig.... Og er ikke dette litt feilpostet, skulle vært under "spill" kategorien... /me dårlig dag :-? Lenke til kommentar
MacGyver Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 CM kommer nok offiesielt ut i morra. Men jeg fikk vite d av noen kompiser som hadde vært å kjøpt d på ein butikk, og da var det bare å raska på før butikken stengte. Genialt rett og slett. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Syns spillet er veldig bra Men er litt skuffet over hastigheten. Jeg hadde trodd det skulle gå raskere (har XP 1800+ & 892MB RAM). På 1 liga med 2 divisjoner går det ganske bra, men det hadde vært gøy å hatt med flere. Tror jeg kommer til å skru av den 2D funksjonen etterhvert. Den er kul, men ikke veldig nyttig, også tar kampene lenger tid. Spesielt hvis det er mange sjanser. Mange butikker har fått spillet allerede, men offisiell release er vel imorgen. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 cm4? Hvilket spill er det? Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Championchip (feil tror jeg ) manager 4 har du ikek hørt om serien! LOL! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Championchip (feil tror jeg ) manager 4 har du ikek hørt om serien! LOL! [pirke pirke] Championship Manager 4. det er s i stedet for c [/pirke pirke] Lenke til kommentar
unwill Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Oii, har den kommet ut? Hva er prisen? Lenke til kommentar
MacGyver Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 349 kr, nesten gi bort pris Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 litt for stor avatar eller ??? hehe :o jeg så noen kompiser spille cm4, demoen tror jeg, var litt merkelig med det 2d greiene syns jeg Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Virker som de har kopiert utrolig mye fra tcm, noe som egentlig gjør spillet mye bedre så gleder meg til å få satt meg skikkelig inn i det. Macgyver....Du må seriøst endre på avataren din....Pleier ikke å kommentere slikt, men når den er så mye for stor og så lett avslørt så må jeg bare Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hva slags maskin krever det? Hvor lang tid tar hver kamp? (sånn ca) Lenke til kommentar
unwill Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 V[]bster"]Hater CM... kjedelig....Og er ikke dette litt feilpostet, skulle vært under "spill" kategorien... /me dårlig dag :-? Dust.. Denne posten er ikke feilpostet... Dette er under SPILL! ***** Tror den har blitt flyttet jeg... så ikke dust vil jeg tro. Selger de den til 350 overalt? Sjekket noen nettbutikker og der selger de som har den for litt under 500 kr... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Championchip (feil tror jeg ) manager 4 har du ikek hørt om serien! LOL! Jeg tror han spøkte... Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hva slags maskin krever det? Hvor lang tid tar hver kamp? (sånn ca) Jeg har store problemer med å åpne alt fra opera til kalkulator mens jeg spiller, ting går bøtte tregt. Sitter på en xp2000 512 Ram og vurderer formatering... Kampene kan du pille i 90 min hvis du vil, altså "se" hele kampen på 2d-skjermen, som - hvis du gir den litt tid - du vil innse at er helt genial. Alt i alt er det er kjempespill hvis problemet med å åpne progs er "lokalt" (på min pc), men om det er standarden så er det bare midt på treet. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Merkelig overskrift: Liker du det nye CM 4. Fins det gamle CM 4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå