Kimannjer Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tok dette i skolens studio med 5d-en vi har der. Exif: 99mm, 1/100 sec, f/11, iso 100 Funker utsnittet, etterbhandling osv? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg synes utsnittet fungerer, og jeg er vanligvis ikke en som liker for tette utsnitt. Det er også forfriskende å se at du ikke har brukt masse tid å skape super-perfekt hud og dill-dall. Dette ser ut som et ekte menneske. Tom Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Utsnittet ble litt tatt på sparket, siden jeg glemte at det skulle leveres inn i kvadratisk format, men synes selv at det funket bra også. Huden er softet litt, men synes ikke det ska se helt "dukke"-aktig ut Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) MEst på fashion/glamour bilder at huden blir softet. Jeg synes at uren hud og slikt burde bli klonet vekk. Ellers så liker jeg bakgrunnen og det er et fint portrett bilde^^ Endret 4. oktober 2008 av ZoDz Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Synes bildet er fint men kunne godt kloent vekk kviser o.l. Det er jo noe som forandrer seg hele tiden uansett. Bare ved å gjøre bildet litt lysere og dempe rødfargen i ansiktet vil gjøre det bedre. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Synes bildet er fint men kunne godt kloent vekk kviser o.l. Det er jo noe som forandrer seg hele tiden uansett. Bare ved å gjøre bildet litt lysere og dempe rødfargen i ansiktet vil gjøre det bedre. Enig med dette. Kunne gjerne gjort tennene litt hvitere også. Og lysna mellomtonene litt mere for å være litt snillere med huden hennes. Synes det bli for mørkt jeg, og lyset er jeg ikke helt psyched for. Det blir litt for blast, og du får verken en fin flat belysning med highlights eller noen skikkelig velplasserte skygger. Mao mangler generelle highlights og for lette skygger for min del =) Utsnitt og uttrykk funker bra =) Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Får se om jeg tar meg tiden til og fikse litt senere i kveld eller noe da.. Takk for all kritikk:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå