VonNightmare Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hei! Jeg sitter fast I Zelda: Twilight Princess (WII) jeg har nettopp runna det, og vunnet over Ganondorf. Men etter at jeg har slått han går det ikke ann å lagre. Så etter at jeg har sett på credits og en liten video snutt, står det bare "the end." og jeg havner tilbake til hovedmenyen, og når jeg velger den fila jeg nettopp spillte på så starter jeg bare tilbake forran Hyrule Caste, og jeg må gjøre alt om i igjen. Det skal da vell være mulig å lagre etter at man har slått siste bossen, slik at man etterpå kan gå fritt rundt og gjøre diverse sidequests og slik? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det går ikke an å spille etter at du har tatt bossen. Lenke til kommentar
Tuckiozi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Du kan gå fritt rundt og gjøre hva som helst etter at du har slått Ganondorf. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Du kan gå fritt rundt og gjøre hva som helst etter at du har slått Ganondorf. Sikker på det? Mener å huske at man bare kunne spille før bossen, men ikke etter. Mulig jeg forveksler med OoT Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hele greia med Zelda (var samme med Ocarina of Time) er jo at du ikke kan lagre etter at du har tatt siste boss. Du kan spille å gjøre alt annet i mellomtiden, men sisteboss er og blir sisteboss. (du kommer ikke lengre enn det) Når du har tatt ham, så slutter spillet. Derfra kommer også ordet siste boss. Etter du har tatt ham så starter du på det sist du lagret. Det skal da vell være mulig å lagre etter at man har slått siste bossen, slik at man etterpå kan gå fritt rundt og gjøre diverse sidequests og slik? Nei, det er meningen at du skal gjøre slikt FØR du tar sisteboss. Hadde du drept sisteboss så ville jo verden vært fri for "slemme ting", og historien ville blitt ganske "feil". Ivhertfall slik jeg tror spillutviklerene har tenkt. Endret 4. oktober 2008 av Andrull Lenke til kommentar
VonNightmare Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Hele greia med Zelda (var samme med Ocarina of Time) er jo at du ikke kan lagre etter at du har tatt siste boss. Du kan spille å gjøre alt annet i mellomtiden, men sisteboss er og blir sisteboss. (du kommer ikke lengre enn det) Når du har tatt ham, så slutter spillet. Derfra kommer også ordet siste boss. Etter du har tatt ham så starter du på det sist du lagret. Det skal da vell være mulig å lagre etter at man har slått siste bossen, slik at man etterpå kan gå fritt rundt og gjøre diverse sidequests og slik? Nei, det er meningen at du skal gjøre slikt FØR du tar sisteboss. Hadde du drept sisteboss så ville jo verden vært fri for "slemme ting", og historien ville blitt ganske "feil". Ivhertfall slik jeg tror spillutviklerene har tenkt. ah, jeg ser skulle fortsatt ønske at man kunne lagre, men men.. takker for gode svar! Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 man kan jo ta sidequest uansett da. sånn er bare zelda xD Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 alltid vært sånn med zelda, og det er riktig syns jeg as, hvertfall i de spillene, hvor siste boss er siste, men som i mgs4 er det greit at man kan begynne på nytt liksom Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Opprett ny profil -> Start Så begynner du på nytt. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Et av elementene jeg elsker med Zelda, følelsen av at nå er det faktisk slutt, det er over. Verden er reddet for denne gang, jobben din er gjort. Hvor helten går etter det er en historie til en annen gang. I mine øyner er slutten på Ocarina of Time noe av det beste i Zelda serien, Twilight Princess rett etter med Wind Waker på en god tredjeplass. Det er nesten som det er sårt at det er over. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Opprett ny profil -> StartSå begynner du på nytt. MÅ jo ikke det da Reset, spill som Link, og du kan "varp" rund, samle rupees osv. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 man kan selvsagt gå for å skaffe alt, som i alle zelda spill, men vil si at det ikke var like givende som i ocarina of time å prøve å skaffe alt. Lenke til kommentar
sapari Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 man kan selvsagt gå for å skaffe alt, som i alle zelda spill, men vil si at det ikke var like givende som i ocarina of time å prøve å skaffe alt. snakker dere om WII eller nintendo her ? jeg har spille på nintendo (the legend off zelda phatnom hourglass) er det noen som kan hjelpe meg jeg har nettopp komme på slutenn av den hula på hovedstedet men det kommer bare såndre rare marker ut.Brua har rast det er derfor vjeg prøver hula.Har sverd men ikke mere er det noen som kan værsåsnill og hjelpe meg?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå