Gellyfusk Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har hatt flere problemer med at maskinen kræsjer f.eks. når jeg spiller enkelte spill. Får bluescreen og maskinen restarter. Ifølge Windows Problem reports så er det Intel ICH9 driveren. Jeg er rimelig sikker på at den skal være oppdatert, men jeg har for sikkerhetsskyld lastet ned på nytt og testet å kjøre setup.exe, men etter noen "next" så står det at det ble installert (ikke at det allerede var installert!) og jeg kan klikke "finish". Jeg har imidlertid ikke sett at den har installert noe som helst, den brukte 0 sekunder og jeg tviler sterkt på at noe skjedde. Jeg får samme beskjed om jeg prøver på nytt. Jeg tenkte derfor at det kanskje kunne funke om jeg fikk "avinstallert" chipset, eller satt det tilbake til standard Windows Vista drivere, slik at jeg kunne teste å installere Intel ICH9-driveren på nytt. Er dette mulig? I så fall hvordan... I Device Manager så er det jo en enorm mengde med ICH9 oppføringer, og jeg tviler sterkt på at det er smart å manuelt avinstallere alle disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå