Jokerpoker Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det har oppstått et lite (eller stort) problem. vi har nå fått en internettkabel ned gjennom gulvet til ps3'en, og fått på "hodet" på kabelen ettersom vi måtte kutte det av for å få plass i hullet. men o_O når vi plugger den inn i ps3'en skjer det ikke noe. Kabelen er det ikke noe feil med, ettersom vi testet kabelen på en pc, og den fikk internett. Hjelp? Aner ikke hva jeg skal gjøre nå Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har du brukt trådløst nett før? I så fall må du deaktivere det før du kan bruke kabel. Lenke til kommentar
Jokerpoker Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 interresant :o har prøvd å koble til trådløs internett, men fikk ikke signal i kjelleren. skal prøve det nå snart! Lenke til kommentar
8ball Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det som slår meg er at du har koblet sammen ledningene feil i kontakten. Men når du sier den fungerer i en pc så er det kanskje ikke det. Nå vet jeg ikke om ps3'en trenger en krysset nettverkskabel eller ikke, men det kan jo være lurt å sjekke det. Er det en mulighet for at du har hatt en krysset kabel, og når du koblet på hodet igjen, så gjorde du den om til en ikke krysset kabel? Ellers så høres det ut som om Jo Are har en god forklaring. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kjør Instillinger -> Nettverksinstilling -> Instilling for Internettforbindelse Velg kablet og ellers er detbare å ta det meste på auto. Husk å ta forbindelsestesten etterpå! En kompis av meg fikk nett i orden da han gjorde dette i alle fall Lykke til! Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Krysset kabel trengs ikke. (er vel faktisk nesten ingenting som trenger det lengere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå