Ueland Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 lag en snarvei til hl.exe og legg inn følgende på egenskapene for linken: -console -game cstrike Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Gjorde ikke det susen kan det godt hende det er fler kommandoer du mangler. Ta en titt her for full fiks: Slimnet Explains: How to fix your console Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Selv har jeg: hl.exe -console -16bpp -numbericping -nojoy -game cstrike 16bpp - 16bits farger numbericping - du får opp tall ping istedet for de grønne prikkene inni spillet nojoy - ingen joystick, du kommer raskere inn på spillet game cstrike - du kommer rett inn på cs, dette kan endres til andre mods Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Finn config.cfg til det spillet/modden du vil ha konsoll i og leit deg nedover til du finner "console 0.0000" forandre denne til "console 1.0000" så skal det funke Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 numbericping - du får opp tall ping istedet for de grønne prikkene inni spillet hæ ? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 numbericping - du får opp tall ping istedet for de grønne prikkene inni spillet hæ ? Når du søker etter server så kommer det opp grønne prikker der hvor pingen skal stå. Jeg tar et villt gjett på at det nå i stedet står tall.. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 numbericping - du får opp tall ping istedet for de grønne prikkene inni spillet hæ ? Når du søker etter server så kommer det opp grønne prikker der hvor pingen skal stå. Jeg tar et villt gjett på at det nå i stedet står tall.. Helt correct Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå