palie Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Prøver meg på et makrobilde denne gangen. Bildet er tatt håndholdt og det var antydning til vind, så skarpheten kunne kanskje vært hakket bedre (må jo ha noe å skylde på...) Har klonet bort et strå i bakgrunnen og beskåret bildet litt. Canon EOS 40D / Sigma 150mm/2.8 Macro Iso 100 1/800 f/3.2 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Særdeles spesielt, kan ikke huske å ha sett et slikt makrobilde før. Nesten minimalistisk. Du får høy score her i hvert fall. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 dette var flott. en av få macro bilder jeg har sett som jeg kunne hatt på veggen. Bra jobba. Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ny Spyderman ? Kult og orginalt bilde, kunne vært fra en starwars film dette eller er det slik spiderman ser ut i virkeligheten. Flott DOF og komposisjon og du var ikke så skjelven da /L Lenke til kommentar
palie Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Ny Spyderman ?Kult og orginalt bilde, kunne vært fra en starwars film dette eller er det slik spiderman ser ut i virkeligheten. Flott DOF og komposisjon og du var ikke så skjelven da /L Ja, var vel litt uvanlig dråpemotiv. Slenger med et annet bilde av en lignende dråpe - ikke så Spiderman-aktig (dråpen ligger lenger "inne" her). Tar det til etteretning og sletter det andre bildet. Takk for tilbakemeldingene iallefall. Endret 4. oktober 2008 av palie Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Først litt kritikk, ikke legg to forskjellige bilder i samme tråd - start heller en ny en. (les reglene) Men, bildet (nr 1) er meget bra, bilde nr 2 kommenterer jeg når det kommer på rett tråd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå