IceFox Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Da var Kyrre også kommet seg til Akam, gitt. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Kyrre Lien. Reportasje/sportsfotograf i Scanpix. Kjenner han indirkete gjennom kompiser av meg, uten at han vet hvem jeg er da. Går på samme skolen som et par kompiser av meg. Dykig fyr og veldig lovende. Jølster er å anbefale eller? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hmm, aldri hørt om... Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Da leser du ikke altfor mange byliners i riksavisense... Uansett, har lagt til de siste og skrevet forumbrukernavn på URL-tagen til akambrukerne, så det er enklere å holde orden for de som fobinder folk med forum-nav og ikke deres virkelige navn. Lenke til kommentar
maarstad Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Da leser du ikke altfor mange byliners i riksavisense... Uansett, har lagt til de siste og skrevet forumbrukernavn på URL-tagen til akambrukerne, så det er enklere å holde orden for de som fobinder folk med forum-nav og ikke deres virkelige navn. Jeg er da på akam jeg også (Markus Aarstad). Mine favoritter er: David Lachapelle Kanskje en av verdens mest kjente fotografer, gjorde stort sett fashion stories for de store magasinene, og får kjendiser til å gjøre de mest absurde ting. Driver nå kun med egne prosjekter. Tom Munro har også veldig mye bra motebilder. Reuters bildeserier Ikke akkuratt en portefølje, men bildebyrået Reuters sin side med bildeserier fra verden rundt. De som er opptatt av god nyhets og reportasjefoto bør titte innom her av og til. Nye bildeserier legges ut hvert døgn. Endret 12. oktober 2008 av maarstad Lenke til kommentar
hadebratakkskalduha Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Benjamin Kanarek www.benjaminkanarek.com/ www.pressbook.com www.pbase.com/benjikan/publishedworks www.olaphoto.com/zoom/benjamin-kanarek www.21galleries.com Han er en Pentax'aner Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Han er en Pentax'aner Ser det, overveldende flasheffekter for å skjule bildene Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Oppdatert: +ny kategori, bildebyråer/bildesamlinger Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Mathias Klum - Naturfotograf Steve Bloom - Naturfotograf Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 min www.hille.tv - Andreas Hille Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Listen teller nå 59 sider/personer Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Utrolig mye bra porteføljer her, sykt å se hva en dyktig fotograf får til, selv om selvtilliten får seg en real knekk til tider.. Her er min "portefølje" iallefall: http://www.flickr.com/photos/eastviolence/ Lenke til kommentar
Itw Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Mye gøy og se gjennom her. Mye bra, og er fint og se forskjellige sider med forskjellige design. Min egen: Isak-photo.com Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) http://bjohansen.wordpress.com Ikke noe fancy greier, men det virker. Isak-photo.com Dialekt er ikke akkurat det letteste å lese. Også er bruksanvisningen feil. Endret 15. oktober 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Min egen side: www.jondanielsen.net (dog litt work in progress da jeg må finne en løsning jeg er fornøyd med.. Ellers kan man legge med at Deviantart og Flickr er i bruk av overraskende mange profesjonelle frilansere. Ref. Tor Erik Schröder og Emil Wikøren. Ellers kan man legge til gettyimages - en strålende bildedatabase for kreative innspill. Kan også legge til Andersmartinsen.no. Lite som ligger ute for hvermansen men han er definitivt en av de flinkeste på sørlandet når det gjelder fotografering. På sørlandet kan man også legge med fotografen (Arild Danielsen) ArildDanielsen.no som også er vannvittig flink her nede. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 http://bjohansen.wordpress.com Ikke noe fancy greier, men det virker. Isak-photo.com Dialekt er ikke akkurat det letteste å lese. Også er bruksanvisningen feil. Huff ja kan nok hende at dialekt er litt slit, tenkte ikke på det.. Men bruksnvisningen stemmer da vell? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Forskjell på høyre og venstre... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Da er siden min oppe. Blir vell ferdig til søndagen. Foreløpig er det kun "forsiden" som er der. Alt av feil er meldt fra til han jeg kjenner som progger siden så ikke heng dere opp i det. www.rsfoto.net Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Oppdatert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå