Gå til innhold

Den store porteføljetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da leser du ikke altfor mange byliners i riksavisense...

Uansett, har lagt til de siste og skrevet forumbrukernavn på URL-tagen til akambrukerne, så det er enklere å holde orden for de som fobinder folk med forum-nav og ikke deres virkelige navn.

Lenke til kommentar
Da leser du ikke altfor mange byliners i riksavisense...

Uansett, har lagt til de siste og skrevet forumbrukernavn på URL-tagen til akambrukerne, så det er enklere å holde orden for de som fobinder folk med forum-nav og ikke deres virkelige navn.

Jeg er da på akam jeg også (Markus Aarstad). Mine favoritter er:

David Lachapelle Kanskje en av verdens mest kjente fotografer, gjorde stort sett fashion stories for de store magasinene, og får kjendiser til å gjøre de mest absurde ting. Driver nå kun med egne prosjekter.

Tom Munro har også veldig mye bra motebilder.

Reuters bildeserier Ikke akkuratt en portefølje, men bildebyrået Reuters sin side med bildeserier fra verden rundt. De som er opptatt av god nyhets og reportasjefoto bør titte innom her av og til. Nye bildeserier legges ut hvert døgn.

Endret av maarstad
Lenke til kommentar

Min egen side: www.jondanielsen.net (dog litt work in progress da jeg må finne en løsning jeg er fornøyd med..

Ellers kan man legge med at Deviantart og Flickr er i bruk av overraskende mange profesjonelle frilansere. Ref. Tor Erik Schröder og Emil Wikøren.

Ellers kan man legge til gettyimages - en strålende bildedatabase for kreative innspill.

Kan også legge til Andersmartinsen.no.

Lite som ligger ute for hvermansen men han er definitivt en av de flinkeste på sørlandet når det gjelder fotografering.

På sørlandet kan man også legge med fotografen (Arild Danielsen) ArildDanielsen.no som også er vannvittig flink her nede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...