appelsinbrus Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jess, hører satanister fra "hele verden" skal samles i Bergen i helga. Noen som veit om dette stemmer? Er det stevne eller no? :!: Prøvde å spørre om det samme på et annet forum, men der fikk jeg bare svar fra tullinger. Forhåpentligvis lar tullingene være å svare om jeg spør her.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Prøvde å spørre om det samme på et annet forum, men der fikk jeg bare svar fra tullinger. Forhåpentligvis lar tullingene være å svare om jeg spør her.. Er du sikker på det Har ikke så mye og til legge dette, annet at jeg ikke synes noe seærlig om det. Hva skal de gjøre forresten. Spælla satan muikk og drikke blod? E: Kode Endret 4. oktober 2008 av roberteh™ Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Tja er ganske sikker, det kommer fra en eller annen menighetsleder i Bergen. Men er jo ingen andre som har hørt om det, så begynner å lure litt.. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 kult kan jeg bli med? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Dette her høres ut som tull. Kanskje et google søk kan gi svar, folk må jo ha fått informasjonen en plass - ellers så vil jo nesten ingen møte opp. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 når jeg tenker meg om var det uvanlig mange svartkledde nede i byen i dag :/ Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Står ingenting I hverken http://www.bt.no/ eller http://www.ba.no/ så regner med at det er tull. Men det er derimot et stort lovsang møte i grieghallen på onsdag, for de som heller vil ha det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg hørte også om dette, men har ikke sett noe i mediene. Bellicus, skal du på Lovsang Bergen? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Er det Kristian Eivind Espedal som fucker rundt eller? ^^ Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Bellicus, skal du på Lovsang Bergen? Tenkte det ja, men lurer litt på om det er nødvendig å forhåndsbestille, eller om det går ann å kjøpe biletter der. Har aldri vært i grieghallen før. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Har googlet det, men kan jo gå via andre kanaler for alt jeg veit. Sjansen er jo også der for at det bare er bull.. Dog, kilden er troverdig, dessuten er jo faktisk Bergen regnet for å være Norges okkulte hovedstad.. Endret 5. oktober 2008 av appelsinbrus Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tenkte det ja, men lurer litt på om det er nødvendig å forhåndsbestille, eller om det går ann å kjøpe biletter der. Har aldri vært i grieghallen før. Da kan du jo tenke på at Gorgoroth spillte inn sitt samlealbum der ifjor, übersatanisk svartmetall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Bellicus, skal du på Lovsang Bergen? Tenkte det ja, men lurer litt på om det er nødvendig å forhåndsbestille, eller om det går ann å kjøpe biletter der. Har aldri vært i grieghallen før. Er nok lurt å forhåndsbestille, det pleier å bli helt fullt. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Antar dette er en konsert? Da er det er jo "satanistsamlinger" ganske ofte. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det var alternativmesse i Bergen i helga. Sikkert en del fanatisk religiøse som anser det som satanisme. Du vet, det er så okkult og greier. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Først så reker det rundt masse tullinger i fargesprakende servanter, også bare noen dager etterpå så skal det reke rundt en gjeng fanatiske gladkristne? Det er ikke bare bare å være nabo til Grieghallen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå