Gabsterino Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Herregud, blir lett irritert av dette da det ikke kan stå en eneste plass hvordan jeg får ringetone inn på iPhone 3g., Jeg skal ha sangen T.I - Whatever you like. Bruker windows\pc, men jeg driter i om jeg må betale den på en nettside eller itunes eller hva jeg gjør HVOR går jeg får å laste ned en ringetone? Hvor er ringetoner i heletatt? på itunes finner jeg bare sanger eller? Herregud så vanskelig det må være.... Lenke til kommentar
Newton Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Sjekket på iTunes Store, der du kan lage ringetoner av mange sanger, men din sang er ikke blant dem som Apple har fått tillatelse til å bruke til dette. Da er alternativet at du lager ringetonen selv, og det er enkelt med rett verktøy. På Mac kan jeg lage ringetoner i GarageBand, som er en del av iLife-programpakken fra Apple. I Windows må du finne et annet program, f.eks dette: http://www.efksoft.com/products/iphonering...maker/index.htm Kanskje finnes det gratisprogram til Windows, men det får du google etter selv. Endret 3. oktober 2008 av Newton Lenke til kommentar
mkaldho Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei! Du kan gå på installer, og finne et programm som heter "PhoneZap". På dette programmet kan du lage ringetoner av sangene som du allerede har på mobilen - gratis! MEN, du må vere koblet til WiFi. Første gang du bruker programmet må du lage deg en "profil", men her kan man bare skrive inn noe tøys for å komme videre. Jeg bruker programmet hele tiden! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå