Gå til innhold

BK : Skipping town

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra, veldig bra. Du fikk veldig mye ut av motivet. Toget er helt perfekt eksponert. Likevel kunne du ha fått mer ut av etterbehandlingen, feks i himmelen og å ha rettet opp at bildet er skjevt. Det påvirker følelsen av hvilken vei toget går, blant annet (også er det småirriterende å se den skjeve brua i bakgrunnen). Jeg redigerte bildet to ganger slik jeg mener alternativene dine er: enten litt nærmere croppet, men fortsatt stående med vekt på å få himmelen og bakken til å stå mer fram ved redigering. (Og fjerne skyen helt i toppen av bildet. Den gjorde seg ikke.) Eller å croppe det så det ligger, for å få det til å handle mer om den eventuelle bevegelsen til toget og personen.

post-116374-1223290345_thumb.jpg

post-116374-1223290380_thumb.jpg

Jeg tror ikke jeg er helt på jordet. Eller er jeg?

Endret av pederk
Lenke til kommentar
Veldig bra, veldig bra. Du fikk veldig mye ut av motivet. Toget er helt perfekt eksponert. Likevel kunne du ha fått mer ut av etterbehandlingen, feks i himmelen og å ha rettet opp at bildet er skjevt. Det påvirker følelsen av hvilken vei toget går, blant annet (også er det småirriterende å se den skjeve brua i bakgrunnen). Jeg redigerte bildet to ganger slik jeg mener alternativene dine er: enten litt nærmere croppet, men fortsatt stående med vekt på å få himmelen og bakken til å stå mer fram ved redigering. (Og fjerne skyen helt i toppen av bildet. Den gjorde seg ikke.) Eller å croppe det så det ligger, for å få det til å handle mer om den eventuelle bevegelsen til toget og personen.

post-116374-1223290345_thumb.jpg

post-116374-1223290380_thumb.jpg

Jeg tror ikke jeg er helt på jordet. Eller er jeg?

Det kommer an på, jeg likte ikke croppingen du gjorde. Og heller ikke det du gjorde med himmelen, synes det stjeler for mye oppmerksomhet fra toget. Toget står ikke like mye fram. Men å få bakken til å stå fram litt mer er jeg enig i. Dette bildet liggende funker bare ikke for min del. Men takk for tilbakemeldinger, skal huske dem til senere bilder ;)

Lenke til kommentar
Jeg sitter også igjen med inntrykket av at toget kommer mot oss. Aner ikke hvorfor.

Toget kom faktisk kjørende mot meg når jeg tok bildet også, hm...Jeg tror at grunnen til at men sitter me følelsen at toget kommer mot oss er pga frakken, men ser hvilken vei den beveger seg i vinden

Endret av OleAlexanderK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...