OleAlexanderK Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Brennvidde: 18mm Lukker: 1/2500 Blender: 5,6 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 veldig bra s/h. Skulle hatt han til å gå i den rettningen, da har tittelen passet bedre . Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Tøft bilde. Likte posituren til hovedpersonen da jeg får følelsen av at han (hun?) ikke har bestemt seg helt enda. Tom Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 veldig bra s/h. Skulle hatt han til å gå i den rettningen, da har tittelen passet bedre . Man vet jo ikke hvilken vei toget går Takk! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg sitter også igjen med inntrykket av at toget kommer mot oss. Aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Veldig bra, veldig bra. Du fikk veldig mye ut av motivet. Toget er helt perfekt eksponert. Likevel kunne du ha fått mer ut av etterbehandlingen, feks i himmelen og å ha rettet opp at bildet er skjevt. Det påvirker følelsen av hvilken vei toget går, blant annet (også er det småirriterende å se den skjeve brua i bakgrunnen). Jeg redigerte bildet to ganger slik jeg mener alternativene dine er: enten litt nærmere croppet, men fortsatt stående med vekt på å få himmelen og bakken til å stå mer fram ved redigering. (Og fjerne skyen helt i toppen av bildet. Den gjorde seg ikke.) Eller å croppe det så det ligger, for å få det til å handle mer om den eventuelle bevegelsen til toget og personen. Jeg tror ikke jeg er helt på jordet. Eller er jeg? Endret 6. oktober 2008 av pederk Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Veldig bra, veldig bra. Du fikk veldig mye ut av motivet. Toget er helt perfekt eksponert. Likevel kunne du ha fått mer ut av etterbehandlingen, feks i himmelen og å ha rettet opp at bildet er skjevt. Det påvirker følelsen av hvilken vei toget går, blant annet (også er det småirriterende å se den skjeve brua i bakgrunnen). Jeg redigerte bildet to ganger slik jeg mener alternativene dine er: enten litt nærmere croppet, men fortsatt stående med vekt på å få himmelen og bakken til å stå mer fram ved redigering. (Og fjerne skyen helt i toppen av bildet. Den gjorde seg ikke.) Eller å croppe det så det ligger, for å få det til å handle mer om den eventuelle bevegelsen til toget og personen. Jeg tror ikke jeg er helt på jordet. Eller er jeg? Det kommer an på, jeg likte ikke croppingen du gjorde. Og heller ikke det du gjorde med himmelen, synes det stjeler for mye oppmerksomhet fra toget. Toget står ikke like mye fram. Men å få bakken til å stå fram litt mer er jeg enig i. Dette bildet liggende funker bare ikke for min del. Men takk for tilbakemeldinger, skal huske dem til senere bilder Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Jeg sitter også igjen med inntrykket av at toget kommer mot oss. Aner ikke hvorfor. Toget kom faktisk kjørende mot meg når jeg tok bildet også, hm...Jeg tror at grunnen til at men sitter me følelsen at toget kommer mot oss er pga frakken, men ser hvilken vei den beveger seg i vinden Endret 6. oktober 2008 av OleAlexanderK Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Meget mulig. Men det holder nesten å se på bare toget før følelsen av retning melder seg. Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Meget mulig. Men det holder nesten å se på bare toget før følelsen av retning melder seg. Rart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå