Hotel Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg bare lurer på hvor godt min D60 er rystet mot vær og vind, gjør det mye om den blir våt?(tenker da på våt som i regn/snø-vær) Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Værtetting?? Den tåler sikkert litt regn, men ville ikke stolt for mye på det.... med unntak av mr.olsen som bortimot sjøsatte en D50 for noen år siden som enda funker..... De tåler litt, men ikke allverden. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg syns en Nikonmann sa det godt ved lanseringen av D70 (eller var det D80?). "Et speilrefleks tåler mer enn du tror, og mindre enn du skulle ønske." Jeg tror nok det gjelder D60 også, men det er på ingen måte værtettet. Lenke til kommentar
Maxwell Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Omtrent som en normal mobiltelefon vil jeg tro. D60 har ingen o-ringer slik som f.eks D300. Hvor mye det tåler er avhenging av hvor tett huset er og hvor utsatt de delene som tåler lite fuktighet og vann er. Har selv brukt et Sony A100 i lett regn noen timer uten at det sviktet, men det er ikke bygd for å tåle noe regn heller. Finn en løsning som er grei nok f.eks bruk huset inni en plastpose eller bruk paraply. Har du en vanntett fotobag så bruk den og vær rask når du tar bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå