foorex Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har begynt å øvelseskjøre med pappa. Har jeg lov til å ha passasjerer med meg utenom han? Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har begynt å øvelseskjøre med pappa. Har jeg lov til å ha passasjerer med meg utenom han? jupp Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hos oss har vi gjort det slik at jeg kjører i stedet for mamma/pappa når vi skal ting, slik at jeg får mest mulig øvelseskjøring, og har kjørt passasjerer flere ganger. Det er lovlig (håper jeg inderlig ) Men ingen av passasjerene får sitte i passasjersetet Lenke til kommentar
Celt765 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hos oss har vi gjort det slik at jeg kjører i stedet for mamma/pappa når vi skal ting, slik at jeg får mest mulig øvelseskjøring, og har kjørt passasjerer flere ganger. Det er lovlig (håper jeg inderlig ) Men ingen av passasjerene får sitte i passasjersetet jeg har hatt en kompis i passasjersetet framme og pappa i baksetet har bare hendt en gang da, og jeg skjønner det ikke er lov Endret 4. oktober 2008 av Celt765 Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 "Øvelseskjørt" uten noen på også jeg Men ja, kan ha full bil lovlig også så lenge ledsager sitter fremme. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Takk for svar Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 For øvrig så er vel regelen ganske vag her; "... passasjer skal ikke forstyrre føreren på noen måte" var det jeg fikk beskjed om for fire-fem år siden. Så det er jo egentlig samme regel som ved vanlig kjøring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå