Thor Håkonsen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Her er pinadø guttungen som har greie på å ta bilder - snakker om naturtalent. 18 år og "superstar" allerede http://www.joeyl.com/ Endret 3. oktober 2008 av Alastor Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Sett porteføljen hans før, men fikk aldri med meg at han var på vår alder. Trodde det var noe positivt, jeg, når jeg så trådtittelen og at du siktet til oss. Men den gang ei. Neida. Dyktig fyr, absolutt! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Emnefeltet er redigert en smule, det samme er innlegget. Humoren som ble forsøkt er ikke sikkert vil forstås av alle, og i denne konteksten er det derfor fjernet. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fy søren så mye bra han der hadde! Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Emnefeltet er redigert en smule, det samme er innlegget. Humoren som ble forsøkt er ikke sikkert vil forstås av alle, og i denne konteksten er det derfor fjernet. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Nå så jeg hvor mye og hvor viktig lyssettingen spiller inn i bilder Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Heavy ja... 50cent og greier... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Nydelige bilder! Interessant side, fyren har tydelig masse talent, og vet hvordan han skal sette opp ting og tang.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hadde blikket han der ja, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen som vet om han er selvlært eller om han erlærling? Så mye som lignet på svakt DH... Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Far eller mor er nok fotograf... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Om det er tilfelle skjønner jeg hvordan noen kan bli så god så fort, å få det inn med morsmelka er viktig... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Klikk på "information", så står hele historien der Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Klikk på "information", så står hele historien der Bare jeg som fant minimalt? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Stod ikke akkurat HELE historien, men en del .. står også ganske så mye på FAQ. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Etter hva jeg har lest meg til så er han selvlært mer eller mindre... ingen foreldre som er fotografer. Er ett lengre intervju med ham i ett av de siste engelske fotobladene - og det viser hvor langt og (hvor fort) man kan nå med vilje og støtte.. og evner selvsagt Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Var mye bra der ja, glad jeg ikek er portrettfotograf, da tror jeg jeg ville vært mye mer sjalu enn det jeg er nå Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nå så jeg hvor mye og hvor viktig lyssettingen spiller inn i bilder. De og etterbehandling har veldig mye å si for hvilken stemning bildet har, som en understrekning på motivet. De essensielle for konsistent gode resultater er nok å ha en visjon om hva man er på jakt etter, heller enn å dra i spakene i etterkant for å se om man finner noe man liker / som passer. Dette blir litt i motsetning til hvordan det for tiden fremstilles på TV når småjenter skal bli toppmodeller. Da er det tilsynelatende kun modellen/motivet som bidrar til om bildet blir godt eller dårlig - over hodet ikke hva fotografen presterer med lyssetting og kamerabruk. Ellers vil jeg påpek at det Joey tilsynelatende mestrer, ut over en mulig naturlig forståelse for komposisjon, er reflekson. Noe jeg tror stopper mange her på forumet fra (rask) utvikling av sine evner. Er man ute etter klapp på skulderen og ikke egenutvikling, kommer man til kort etter hvert. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Noen som har kjøpt tutorial dvd'en hans? Ble interessert i tips =), men så koster den også 300$... Mulig det absolutt er verdt det. Utrolig dreven kar. Det å reise rundt i verden å ta bilder må være drømmen, snart er jeg gammel nok også Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Var vanvittig mange bra bilder. Han har talent. Var mye å lære her. Merker meg: -Kontroll på ekponering. -Lyssetting -Vidvinkel. Tipper også fullformat og fast optikk med stor blender. -Photoshop -Photoshop -Photo... Jeg ble inspirert. Må ut og ta bilder!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå