dilma Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 yo! Så denne jakka på volt for 2 år siden, finner den ikke nå lenger. Noen som vet hvor jeg kan få tak i? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Hos den lokale pimpforhandleren? Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Har du tapt et veddemål? Lenke til kommentar
dilma Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 heheh! neinei, syns det er en rå jakke. Fant den på Volt i forifjor eller no, men så droppa jeg og kjøpe den og nå er jeg keen, så lurte på om noen visste hvor den kunne anskaffes? Det er forresten en Moods of Norway jakke. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Haha, det der går du bare ikke med! Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Husk å få med den matchende hatten også da! :!: Lenke til kommentar
dilma Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 neimen, faen da! Bare si ifra hvis dere har noen anelse om hvor jeg få tak i den. okei:)? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Kan ikke se han har lurt på om hva dere synes om jakken. Du kan alltids sende en mail til Moods og spørre Lenke til kommentar
dilma Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 åå, takk for et skikkelig svar, det hadde jeg ikke tenkt på! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvis det er moods of norway, så er det ikke umulig at Brandstad har den jakken, de fører ihvertfall moods... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Evt sende en mail til Volt? Endret 8. oktober 2008 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Loppemarked! Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå