Programvare Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg ser at HW skrev en artikkel om den ganske så nye Asus N50-laptopen, som for meg ser utrolig fristende ut. Jeg lurer på om noen har fått denne i hus enda, og er dere fornøyd? Hvordan er viftestøyet på sånne Asuser? Jeg har en Acer nå, og den er et helvete når det kommer til viftestøy, så det frister meget med en ny laptop! https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications http://www.hardware.no/artikler/lager_baer...ftrensing/56602 Specs: CPU-plattform: Intel Montevina Prosessor: Intel Core 2 Duo Prosessorhastighet: 2000 MHz Brikkesett: iPM45 Minne installert: 3072 MB Minnehastighet: PC2-6400 (800MHz) Minnetype: SO-DIMM (DDR 2) Harddisk #1: 320 GB Harddiskgrensesnitt: S-ATA 150 Skjerm Grafikkontroller: Nvidia Geforce 9300M GS Grafikkminne: 512 MB Skjermstørrelse: 15,4 tommer Annet Vekt: 2.95 kg Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Kan jo bare nevne at jeg har kjøpt meg en Acer 5930 nylig, og er virkelig imponert over hvor støysvak den er,(tross alt en ganske kraftig bærbar) hører ikke noe fra den ved lett bruk, internett og slikt. Har hadt og har en asus nå, akkurat den jeg har nå støyer mere. Men er ellers MEGET fornøyd med begge Asus bærbar jeg har hadt/har.. Mvh Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Kan jo bare nevne at jeg har kjøpt meg en Acer 5930 nylig, og er virkelig imponert over hvor støysvak den er,(tross alt en ganske kraftig bærbar) hører ikke noe fra den ved lett bruk, internett og slikt. Har hadt og har en asus nå, akkurat den jeg har nå støyer mere. Men er ellers MEGET fornøyd med begge Asus bærbar jeg har hadt/har.. Mvh Du har kjøpt deg en Acer nå nylig ja. Om et halvt år har du lyst å kaste hele driten ut av vinduet pga viftestøy, tro meg. Bytt den mens du kan. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Noen som har fått N50-laptoper nå da? Stikker til statene i mars/april, så tenker å kjøpe en Asus n50vn, enten med god oppløsning eller med led-skjerm. Noen erfaringer? For 10 høvdinger får man 2.5ghz, 1280 LED eller 1680 lcd, med 9650 gt skjermkort og 4gb ram. Edit: De skal visstnok være relativt støyfri og kjølige... Endret 6. februar 2009 av Axefjord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå