Hologram Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fekk forklart ein gong for lenge sidan korleis ein kunne lage tekst filer som automatisk ga input til cin og ei anna fil som automatisk lagra det som kom i cout. Dermed, dersom ein hadde eit program som skal ta inn input, behandle og gi ut, kan ein lage klart input i ei tekstfil og så sjekke om output i den andre fila er korrekt etterpå. Eg fekk det berre forklart for når ein kompilerer via kommandolinja, men det er såpass lenge sidan at eg har gløymt alt rundt det... Fins denne funksjonen i Visual C++ Express? Skal vere med på ein programmeringskonkurranse i morgon og dette hadde vore ekstremt praktisk for å teste koden kjapt og enkelt! Alternativet er å skrive inn input frå tastaturet manuelt og sjekke om svaret er rett for ei og ei line.... Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Jeg vet ikke om vc++ har noen funksjoner for dette, men windows og *nix os har det. piping explained Du trenger vel noe ala dette : MyPrg <in.txt >ut.txt Jeg mener å husker jeg har sett noe i windows APIet til å gjøre det du snakker om. Jeg har ikke teste koden over så test det før compoen. Lykke til Endret 3. oktober 2008 av Giddion Lenke til kommentar
Hologram Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Sjå det! Fant ikkje nokon måte å gjere det på i visual c++, men nå fekk eg det til i komandolinja så då klarer eg meg i morgon! Kodebiten din stemmte på ein prikk! Takkar så mykje for svar! Dette vil spare oss for ein del testingstid!! Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Haha! Denne måten hadde gjort meg til en glad mann om jeg fikk vite den for en uke siden! Har tastet inn 1 og 2 ørten hundre ganger denne uken for å feilsøke en oppgave. Go Giddion! Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det lønner seg å ha og kunne scripte et brukbart shell ja. Sparer mye tid og er utrolig kraftig. For windows burde du se på cygwin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå