RandiA Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Du verden, så flotte høst-farger RandiA Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 dette ble andre valget til oktoberfesten så derfor bk istedet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg likte faktisk dette bildet bedre enn det du valgte til oktoberfesten (det er bra det også). Stilig med de stokkene som utgjør stien. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Dette her et veldig likt et bilde jeg tok i forfjor sommer, men fargene er mye finere på ditt bilde. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg kan kjenne vinden i ansiktet når jeg ser dette bildet. Ikke dårlig det her altså. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg likte også dette bildet. Vanskelig å kritisere bilder med så høy standard :!: Jeg veit ikke om det knaskje hadde blitt bedre med mindre DOF, slik at hele planken der blir skarp. Litt usikker. Men uansett utrolig bra! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 takker alle sammens bildet er skutt med blender F1,9, så mindre dof blir ikke mulig med den linsa.. Kunne hatt mere DOF, men ville lede blikket gjennom busken. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Oisann leif hos meg der. Større DOF var meningen ikke mindre. My bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå