Bendikbiversen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen som vet om amerikanske nettbutikker som selger alpinbriller (eller motorcrossbriller, har sett at det går nesten som det samme) og shipper til Norge? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Merk deg at Oakley ikke kan shippes utenlands (direktiver fra Oakley som alle forhandlere må holde seg til). Backcountry.com har hvertfall en del. Lenke til kommentar
inunf Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ligger mye fint på ebay. MYE å spare kontra å kjøpe i butikk i Norge. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 www.usoutdoorstore.com www.buysnow.com www.sputnikshop.com www.dogfunk.com Lenke til kommentar
colakork Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Merk deg at Oakley ikke kan shippes utenlands (direktiver fra Oakley som alle forhandlere må holde seg til). Serr? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ja, det er veldig serr -.- Bare pass å på og kjøp fra en powerseller hvis du kjøper fra ebay. Er nok mye fake ute og vandrer der. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 http://www.blue-tomato.com/en/welcome.bto Har selv kjøpt 3 oakley briller derfra, og de er lokalisert i Østerrike. Kanskje ikke SÅ billig men... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Bare vent til dollaren går ned, så blir det billig igjen Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har selv kjøpt 3 oakley briller derfra, og de er lokalisert i Østerrike. Kanskje ikke SÅ billig men... Det er hvertfall ikke lov. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 jeg skulle bestille goggles fra Oakley.com, men siden de ikke sender til norge så kjøpte en onkel av meg som bor i usa de og sende de til meg i posten... kunne vel du og gjort dersom du har familie/venner i usa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå