Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hei! Under samleie med damen her om dagen oppdaget jeg noen i skjeden hennes. Rundt klitoris satt det noen (kanskje 5-6) forholdsvis store nupper. De var hvite, nesten gulaktige, men en svart prikk på tuppen. Kunne minne om en diger kvise, men vet ikke hvordan kjønnsvorter ser ut heller. Men de så ikke "blomkål"-aktige ut, som jeg har lest om på nettet. Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle ta det, så jeg har ikke nevnt det for ho, men hun er sikkert klar over det selv og. Verken hun eller jeg har hatt andre partnere det siste året, og grunnet alderen vår så har vi enda kun brukt kondom. Så jeg skjønner ikke hvordan jeg skal ha kunne smitte henne (Og jeg er ganske sikker på at jeg ikke har kjønnsvorter). Jeg syns dette var ganske ekkelt der jeg la mellom bena hennes og oppdaget disse. De satt liksom rett over og rundt klitoris. Takker for seriøse svar! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det kan være kjønnsvorter eller kanskje noen hun reagerer på? En tur til legen kan være på sin plass. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ja, men kan det være kjønnsvorter når verken hun eller jeg har hatt andre sexpartnere tidligere? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Ja, men kan det være kjønnsvorter når verken hun eller jeg har hatt andre sexpartnere tidligere? Du skrev: Verken hun eller jeg har hatt andre partnere det siste året, og grunnet alderen vår så har vi enda kun brukt kondom. Vanskelig å lese ut i fra teksten at dere ikke hadde hatt sex før. Jeg tviler på at det går an å få kjønnsvorter hvis man er ikke har hatt andre partnere. Edit: Det kan komme av f.eks. barbering. Endret 4. oktober 2008 av Mirann Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 ja, unnskyld. Dumt skrevet av meg. Takk for svar Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Denne hører nok hjemme under helse. Flyttes. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Vanskelig å lese ut i fra teksten at dere ikke hadde hatt sex før. Jeg tviler på at det går an å få kjønnsvorter hvis man er ikke har hatt andre partnere. Edit: Det kan komme av f.eks. barbering. Det kan godt være noe "kviser" laget av "bartholin"-kjertler. edit: Glemte å opplyser at bartholin kjertler er "helt vanlige" taglkjertler rundt kjønnsorganet. Endret 4. oktober 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå