cje Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hei, jeg ønsker å opprette en webtjeneste for sitater. Hvert sitat skal kunne tag'es med utvalgte emner som senere skal være sorteringsbegreper. Som f.eks begravelse, bryllup, økonomi, samfunn, etc Det er meningen at siden skal være enkel og intuitiv for sortering av emner. Jeg har en grunnleggende forståelse for web (har satt opp en del CMS systemer, kan basic html/php) men er ingen programmerer. Mitt spørsmål er; er det noen som kan tipse meg om et script eller system som kan passe til et slikt formål? Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
cje Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 ingen som har noen tips? Lenke til kommentar
hezz Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det beste tipset jeg har å komme med er Wordpress. Du kan sette opp systemet slik at forsida er en statisk side, så oppretter du hvert enkelt sitat som en egen bloggpost. Wordpress har innebygd støtte for tags, som fungerer bra, og organisering etter kategorier. Er også lett å tilpasse, så du kan bare fjerne de funksjonene som blir overflødige. Lenke til kommentar
cje Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Det beste tipset jeg har å komme med er Wordpress. Du kan sette opp systemet slik at forsida er en statisk side, så oppretter du hvert enkelt sitat som en egen bloggpost. Wordpress har innebygd støtte for tags, som fungerer bra, og organisering etter kategorier. Er også lett å tilpasse, så du kan bare fjerne de funksjonene som blir overflødige. Takk for tilbakemelding. Skal ta en titt på den. Lenke til kommentar
cje Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 et lite spm til; finnes det et bra alternativ med support for flere språk? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Wordpress finnes på mange forskjellige språk, deriblant bokmål. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Wordpress finnes på mange forskjellige språk, deriblant bokmål. Og nynorsk. Endret 19. oktober 2008 av JonT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå