bruker234 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hei, jeg er med på en slags staffett, der jeg skal løpe litt under 1 mil. Jeg vet ingenting om hva som er bra å spise, og hva som ikke er bra å spise. Kan noen komme med forslag hva jeg burde spise, og når jeg skal spise det? Løpet starter omtrendt klokken 1 på mandag. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Da er det veldig bra og spise kvikk lunsj da får du energi også litt pepsi max så får du litt sukker også så løper du fra alle de andre på staffetten.. Hilsen Meg!! Også kansje litt bønne og erte stuing/suppe er bra for da promper du som ett H** også færer du meg en slags gass som gir deg et extra puff i baken... Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Da er det veldig bra og spise kvikk lunsj da får du energi også litt pepsi max så får du litt sukker også så løper du fra alle de andre på staffetten.. Hilsen Meg!! Også kansje litt bønne og erte stuing/suppe er bra for da promper du som ett H** også færer du meg en slags gass som gir deg et extra puff i baken... w00t? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Nå er ikke en mil spesielt langt, så det er ikke behov for noe voldsom spesiell diett. Men du kan hive i deg en haug karbohydrater i form av feks. ris eller pasta kvelden før, spise litt kornblanding og noe frukt til frokost samme dag og noen bananer og/eller annen frukt og noe youghurt 2-2,5 timer før løpet. Viktigste er å få i deg en del væske før løpet. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Nå er ikke en mil spesielt langt, så det er ikke behov for noe voldsom spesiell diett.Men du kan hive i deg en haug karbohydrater i form av feks. ris eller pasta kvelden før, spise litt kornblanding og noe frukt til frokost samme dag og noen bananer og/eller annen frukt og noe youghurt 2-2,5 timer før løpet. Viktigste er å få i deg en del væske før løpet. takk for svar Tenker jeg skal pise sånn GoMorgen kornblanding, og ta med noen bananer Er jo ikke noe spesielt viktig å få bra tid, men det hadde jo vært kjekt Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ikkje et masse rart som du ikkje er vant til å ete, då kan du få dårleg mage men så klart et noko som er sunt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå