Gå til innhold

Får ikke installert .net 3.5 [reinstallerte]

Anbefalte innlegg

Hei jeg skulle til å installere .net 3.5, men det gikk ikke så bra og ga ut loggen (se vedlegg). Etter det jeg ser i loggen så er ikke .net 3 installert, men det er det jo. Problemet er at det ikke er aktivert og jeg får heller ikke aktivert det. Når jeg gikk inn på listen (windows features on/off) for for å skru det på så var alt huka av og jeg får feil når jeg prøver å aktivere .net 3. Jeg finner ikke noe i loggene og har på internett ikke funnet annen løsning enn å re installere.

Hvis noen vet om noe jeg kan gjøre for å få det til å fungere så vil jeg gjerne vite det.

info:

Vista ultimate x64 sp1 (oppdatert)

Trenger noen mer info så bare spør.

Takker for all hjelp.

dd_dotnetfx35error.txt

Endret av Giddion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har teste retail og bootstrapper.

Jeg fikk et tips om å kjøre setupen i admin mode og da fikk jeg denne meldingen

[10/04/08,09:54:08] Windows Communication Foundation [x64]: [2] Error: Installation failed for component Windows Communication Foundation [x64]. MSI returned error code 1603

[10/04/08,09:54:12] WapUI: [2] DepCheck indicates Windows Communication Foundation [x64] is not installed.

Error kode 1603 er fatal error.

Lenke til kommentar
du må installere WGAplugin først så må du installere dotnetfix etter det må du installere NDP1.1sp1KB867460-X86 etter det kan du installere 3.5

Beklager at jeg ikke fikk testet det, jeg reinstallerte vista og alt fungere

Takker for all hjelp

Lenke til kommentar
du må installere WGAplugin først så må du installere dotnetfix etter det må du installere NDP1.1sp1KB867460-X86 etter det kan du installere 3.5

Beklager at jeg ikke fikk testet det, jeg reinstallerte vista og alt fungere

Takker for all hjelp

WHAT ? formaterte du ? tungvindt :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...