Niram Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Skulle gjerne vært med jeg, men fikk aldri noen invite til klubben så.. Lenke til kommentar
jokeZ10 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 blir gjerne med jeg også hvis det fortsatt er mulig.. GT: jokeZ10 Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 I'm in for some fun! GT: AleksWH Lenke til kommentar
Gerten Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg er med hvis det er plass. Gametag: Gerten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Skjer det noe, er vi inkludert?Om det er fullt, kan jo noen lage en ny tråd. Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Skjer det noe, er vi inkludert?Om det er fullt, kan jo noen lage en ny tråd. Me som ikkje er med, kan jo berre lage oss ein ny liga da? Eit slags 2.lag for gamer.no? Nokon som likar den tanken? Kan allerede skrive på meg og ein kompis. crazydips fuhrs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ja! mitt fifa er til rep, men blir med når jeg får nytt. genialt med 2.lag, da de som suger kan spille der. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Da har jeg endelig fått godkjent inviten, problemet er at jeg spiller mest om kvelden, er det noen online da? Lenke til kommentar
Siccmade Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Legg gjerne til meg Gametag: Viking Iggy Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Alle kan være med, jeg beklager jeg er treg til å invitere å organisere matcher. Jeg har en krevende jobb, så har lite tid. Så trenger ekstremt noen til å ta over hovedansvaret? Er det noen som værsåsnill kan melde seg!? Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Alle kan være med, jeg beklager jeg er treg til å invitere å organisere matcher. Jeg har en krevende jobb, så har lite tid. Så trenger ekstremt noen til å ta over hovedansvaret? Er det noen som værsåsnill kan melde seg!? Hvis noen er intressert i og spille kveld/ litt ut over natten kan jeg sikkert hjelpe til, men kan du velge flere til jobben? Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noen som er online forresten? Hadde vært kult og prøve det;) Lenke til kommentar
veggis73 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Også onlineliga på www.serie360.com, som er bedre organisert enn den som er på spillet. Det kan fort bli litt "rotete" med kampene med den som er på spillet!!! Skal snart kjøre i gang en norsk Tippeliga på serie360.com også, så... Lenke til kommentar
værdama Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Hadde vært gøy og være med på! Invite hvis det er plass=) Gamertag: reinsdyr Endret 9. november 2008 av værdama Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er sikkert med GT:X91 Al CaponeX Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kanskje litt off-topic, men jeg syntes det ikke var verdt å starte en ny tråd om. Har i det siste hatt dillla på manager mode, så jeg tenkte jeg skulle dele stallen o.l., og andre kan gjøre det samme. Birmingham, 2011/2012 Førsteelleveren: GK: Yohan Pele - 28 år - 86 (Kjøpt fra Le Mans) LB: Torres - 25 år - 80 (erstatter for Castro som begynner å dra på årene, kjøpt fra R. Madrid) CB: Zapata - 24 år - 96 (Kjøpt fra Udinese, for øyeblikket den nest beste spilleren i verden rett etter Ronaldo) CB: Kompany - 25 år - 92(Free transfer) LB: Corrales - 29 år - 83 (Kjøpt fra Mallorca, skal erstattes) RM: Moutinho - 24 år - 88 (Kjøpt fra Sporting) CM: Veloso - 25 år - 91 (Free transfer) CM: Gonzalez - 30 - 92 (Kjøpt fra Porto) LM: Turan - 24 år - 89 - (Kjøpt fra Galatasaray) CF: Pato - 21 år - 84 (Fra AC Milan, erstatter for Hesselink) ST: Huntelaar - 28 år - 91 (Fra Sporting) Benken ST: Hesselink - 32 år - 90 (Free transfer, erstattes av Pato, legger opp etter endt sesong) CF: Shea - 22 år - 77 (Back up, free transfer) GK: Doyle - 26 år - 76 (I klubben, skal erstattes) CM: Beltrame - 19 år - 83 (Scout, fremtidig erstatter for Gonzalez) LB: De Oliveira - 19 år - 79 (Scout, fremtidig erstatter for Corrales) CDM: Fellaini - 23 år - 80 (Everton, back up, mulig erstatter for Veloso) Hvis jeg vinner "CL" denne sesongen blir det å prøve å bygge en 3. divisjonsklubb i fra England i fra bunnen av. Hvordan ser stallen deres ut? Kunne vært greit å få vite om unge og billige talenter Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kult. Hvordan vanskelighetsgrad spiller du på? Og hvor har du fått alle pengene fra? Tenkte jeg skulle gjøre det samme med Leeds, men det ble aldri noe av det. Men på Newcastle-manageren min kjøpte jeg Skjelbred, og han forbedrer seg utrolig bra opp gjennom årene. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) World Class. Første sesongen spillt jeg med United, noe som ga meg en god del prestisje som igjen gir bedre sponsorer (får ca. 1mill pund + bilettinntekter per kamp). Med unntak av Pato, Huntelaar og Moutinho so kostet alle under 5mill pund, de har bare utviklet seg en god del på noen sesonger. Jeg ga vel 4,8mill for Zapata, han er nå verdt 21mill Edit: Kjøp ungt, helst under 25. De som har 90+ og koster over 10mill er sjeldent verdt det, gå heller for en med 2-3 mindre i rating til en betydelig mindre pris, han vil raskt utvikle seg. Free transfer kan også være en gullgruve. Plukket opp Cacau gratis, spillte ett par kamper som back up og solgte han sesongen etter for 5mill. Endret 9. desember 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Fifa-cup nå til helga? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Sign me up !: ) tag; balliboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå