DannyVice Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Xboxen min skrudde seg av på et mystik vis bare plutselig :| Jeg skal prøve å finne ut hva det var. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Skjønte ikke dette jeg, hvordan går jeg fram? eneste jeg vet er at jeg er drit lei av og spille kamer som inneholder 2 eller flere røde kort.... er inne på dressing room, men da får jeg beskjed om og søke.... I need help EDIT: Fant endelig gruppa, hvordan blir jeg medlem? Endret 9. oktober 2008 av Microgekk Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei. Dreven fotballspiller søker klubb. Fant gamer.no klubben via Club Search i fifa, så jeg har sendt en pm til manager'n der Håper å se dere på banen - GT-> XX Assassina XX Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Spilte mot XX Assassina XX i sånn vanlig match en seier til begge to Men skaff deg mic ^^, Endret 12. oktober 2008 av Tomhah Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg er med hvis det fortsatt er ledige plasser. GT: Kiruk89 Lenke til kommentar
hazzard Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Høres spennende ut. Er alltids med om det fremdeles er plass ledig GT: haz NO Lenke til kommentar
ArTFul85 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hiver meg med jeg også, skal få spillet i postkassa imorra håper jeg.. Om det er plass selvsagt! GT: artieful Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Spilte mot XX Assassina XX i sånn vanlig match en seier til begge to Men skaff deg mic ^^, Har mic, men jeg er syk så jeg stopper bare ikke å hoste/nyse. Litt kjip opplevelse for de jeg spiller mot om jeg ikke muter meg Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 hehe, da skjønner jeg Du får ha god bedring da! ;)Men for meg gjør det ingenting om micen er på selv om du hoster så lenge vi kan prate Lenke til kommentar
Niram Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg vil veldig gjerne være med! Har mic også Har spilt Fifa 09 en stund nå, anser meg selv som passe god! Nick: niram Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Nå har jeg invitert enda fler da, hadde en del spm på PM og noen via Live. Så hvis noen føler de burde invitert : Holla at me! Btw, hvis noen har lyst på manager funksjonen så må de bare si ifra. Jeg har en veldig krevende jobb, så er vanskelig å få tiden til å passe!. Men skal prøve så godt jeg kan. Håper noen melder seg allikevel Lenke til kommentar
KaizerSoze Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Blir gjerne med! GT: Golzim Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg kan gjerne ha manager funksjonen Lenke til kommentar
Marius- Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 jeg blir gjerne med :] gamertag: flyvefisk Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvorfor ikke Gamertag: Senz0r Lenke til kommentar
Graimer Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Mulighet for å få invite til club? Gamertag: Graimer lykke til folkens mulighet for å få en inv til league også? jeg gikk ut av den fordi jeg fant ut at man kunne være landslag og, sånn at jeg slapp å være utrolig treige portsmouth spillere, men den sier nå at session er i gang osv. Endret 18. oktober 2008 av Graimer Lenke til kommentar
halsefar Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Knallbarsk is down! Lenke til kommentar
Squat Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Invite meg gjerne til klubben, "Squat82". Så lenge ikke alle har tenkt å spille spiss selv om de spiller en forsvarer så høres dette strålende ut Ligaen ser jeg ikke for meg at jeg blir med i helt enda, men dette høres også flott ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå