Cassius Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Utnytter denne tråden til å spørre om flere som sliter med lave crossere, og innlegg langs bakken, da dette ikke funker hos meg. Er det flere som har problemer, eller er det bare jeg som sliter? Det står da i manualen? (som jeg for en gangs skyld leste litt i) Ett trykk på X (blå) = høy cross To kjappe trykk = lav cross Tre kjappe trykk = innlegg langs bakken edit: Jeg siterer ikke bare fra manualen, har selvfølgelig prøvd det og det funker fint her. Det er jeg fullt klar over, men det funker ikke uansett hvor mange ganger jeg trykker. Blir vanlig innlegg uansett. Hadde håpet at flere hadde problemer, men er det ikke det, så er jo saken i og for seg løst, med at problemet er hos meg. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er jeg fullt klar over, men det funker ikke uansett hvor mange ganger jeg trykker. Blir vanlig innlegg uansett. Hadde håpet at flere hadde problemer, men er det ikke det, så er jo saken i og for seg løst, med at problemet er hos meg. "Problemet" er vel kanskje at man må trykke veldig fort (litt for fort etter min mening)? Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 blir det noen kamp idag,hvert morsomt og testet dette på flerspiller online Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er med! skal kjøpe gold etterpå! =D Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Oops...feil tråd:-) Endret 8. oktober 2008 av BioNor Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er ikke noe offisiell "trener" Så det er bare å spille sammen når dere føler for det! Jeg jobber i Oslo-TV, så jeg pendler fram og tilbake hver dag til Krokstadelva. Så er ikke hjemme før 20.00 dessverre. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vil gjerne være med hvis det fortsatt er mulig. GT: GR McVipe Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Da er 6 måneder xbox live gold kjøpt inn! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er også hypp på og joine både klubb og liga. GT: ZoidOnid Lenke til kommentar
BlackNeckLiama Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Spiller en del jeg.Har startet egen klubb(Tossers),men vil blir med her også, hvis det er greit? GT: BlackNeckLiama Lenke til kommentar
gnohp Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er med hvis det forsatt er mulig. Får spillet i løpet av uka GT: xXTheCrusaderXx Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 kamp kl. 18:00 idag? noen som er med? Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 kamp kl. 18:00 idag? noen som er med? Jeg er med, men kan vi ta det 18.30? Lets make it official! Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Den er grei! Kamp kl. 18:00! =D Lenke til kommentar
Heaf Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er vel med jeg også da Er bare å gå i "Garderoben", er det ikke? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er med jeg og om dere fortsatt inviter.. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Vi inviterer fortsatt selfølgelig Du og resten er invitert! Er det noen som mangler invite så bare si ifra, offisellt begynner vi 18.30 ikveld. Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja, kom igjen gutta! dette blir morsomt! Spilte en kamp i stad, var morsomt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå