itwiz Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg er med! Gamertag: Frank88H Har også en venn som blir med, Gamertag: Dronnen Lenke til kommentar
Heffie Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg er med! Gamertag: Heffiheflomp. Lenke til kommentar
Baywatch_Mitch Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er med! Gamertag: Heffiheflomp. Jeg er med! GT: Baywatch Mitch Jeg har også en kompis som er med GT: NAME24 Vi er live i kveld etter kl. 20.00 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Eg er med. Gamertag ser du i signatur Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Klar for dette. GT: DaggySJK Lenke til kommentar
Heaf Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Noen som vil spille en match nå? Gamertag: Henrikholterman Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Utnytter denne tråden til å spørre om flere som sliter med lave crossere, og innlegg langs bakken, da dette ikke funker hos meg. Er det flere som har problemer, eller er det bare jeg som sliter? Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er med..GT: Magthestar Forresten..spilte mot cpu og i det siste minuttet sendte motstander laget (spilt av cpu) keeperen opp på et corner...noen som vet hvordan dette gjøres\eller om det kun er forbeholdt cpu? Lenke til kommentar
Porty Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg skal kjøpe spillet i neste uke, så er veldig med etter jeg har kjøpt det gamertag: PaperCarrot Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Dette er utrolig bra Alle har blitt invitert. Jeg har et forslag om at vi tar første offisielle match/trening imorgen 17.00? Passer det tidspunktet for noen? Vi trenger jo bare maks 10 til hver match. Da bare går dere inn på "Club Dressing Room" inne på "My Club". Det kan gjøres enkelt ved å bare trykke X Håper å se dere der imorgen 17.00! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Dette er utrolig bra Alle har blitt invitert. Jeg har et forslag om at vi tar første offisielle match/trening imorgen 17.00? Passer det tidspunktet for noen? Vi trenger jo bare maks 10 til hver match. Da bare går dere inn på "Club Dressing Room" inne på "My Club". Det kan gjøres enkelt ved å bare trykke X Håper å se dere der imorgen 17.00! Skal prøve å være der. Lenke til kommentar
tineyoghurt Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Dette er utrolig bra Alle har blitt invitert. Jeg har et forslag om at vi tar første offisielle match/trening imorgen 17.00? Passer det tidspunktet for noen? Vi trenger jo bare maks 10 til hver match. Da bare går dere inn på "Club Dressing Room" inne på "My Club". Det kan gjøres enkelt ved å bare trykke X Håper å se dere der imorgen 17.00! Skal gjøre mitt beste for å være tilstede. Btw, kunne du reinvitert meg til ligaen(om du ikke allerede har gjort det)? Valgte feil lag og fant ingen måte å bytte lag på. Og eg gidder ikke å spille som fulham. Lenke til kommentar
Cosmic^ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har ikke mulighet til å møte opp 17.00. Er som regel ikke hjemme fra jobb før kl 17.30. Jeg spiller stort sett om kvelden. Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Har ikke skaffet meg gold innen dette. Endret 6. oktober 2008 av Tomhah Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Utnytter denne tråden til å spørre om flere som sliter med lave crossere, og innlegg langs bakken, da dette ikke funker hos meg. Er det flere som har problemer, eller er det bare jeg som sliter? Det står da i manualen? (som jeg for en gangs skyld leste litt i) Ett trykk på X (blå) = høy cross To kjappe trykk = lav cross Tre kjappe trykk = innlegg langs bakken edit: Jeg siterer ikke bare fra manualen, har selvfølgelig prøvd det og det funker fint her. Endret 7. oktober 2008 av SBS Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er med hvis fortsatt mulig... Gt: St Veeman Lenke til kommentar
Baywatch_Mitch Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er sikkert på fra 20.00 i kveld. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Blir det mye krangling i et slikt lag? At alle vil være spiss og ingen vil være høyre back? Hvordan er det med stats på spillere? Er alle identiske? Altså er alle midtstoppere like, alle angrepere like osv, eller utvikler du dette over tid? Vurderer å investere i FIFA igjen etter noen år med opphold nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå