DannyVice Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen som er med? Jeg syntes det hadde vært utrolig morro med en egen Liga og en egen klubb. Ligaen kan vi styre som vi vil (Altså invite til matcher og sånt etter som vi har tid). Men klubb kan vi godt organisere. Altså først må vi ha noen tips til offisiellt klubbnavn? (Gamer.no litt kjedelig?. Deretter kan vi sette opp ønsker etter hvilken posisjon man helst vil spille. Gjerne 1-3 etter hva man ønsker. Men jeg syntes vi kan bytte på å være spiss/midtbane og forsvar. Altså har du spilt Spiss et par ganger, er den din tur til å spille forsvar. Men jeg vil gjerne at vi kan ha små tryouts og treningsmatcher først, er det noen spillere som virkelig er DÅRLIG. Så må dere trene litt alene før dere joiner klubben! Men vi skal ikke være ekstremt strenge. Det er også veldig viktig å ha et samarbeidende lag, altså ingen ego trips over halve bannen hvis du ikke har kontroll. Mikrofon/headsett til Xbox er også greit viktig. Jeg vet iallefall at vi ikke kan ha mer enn 50 medlemmer, men det skal sikkert ikke være noe problem regner jeg med Inntereserte? Jeg tar gjerne et par matcher imorgen får å komme i godformen! Add meg gjerne : DannyCoolX Forslag til navn? Joine klubben? Andre ting? (Hvis noen vil ta rollen som offisiell manager så gjerne for meg) Lenke til kommentar
Heaf Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Høres konge ut! Jeg er med! Gamertag: Henrikholterman Endret 4. oktober 2008 av Heaf Lenke til kommentar
fantelrooy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er med! Gamertag: fantelrooy Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er med! =D FIFA 09 er utrolig bra! Gamertag: Tommy Ostgaard Har desverre ikke gold =/ gikk ut for noen dager siden, så viss ingen har veldig lyst til å sponse meg , så kan ta det litt tid før jeg får spilt online Men tar nok ikke så alt for lang tid! Viss noen kan gi meg en 48 timers gold, så jeg kan prøve spille, så er du elsk =D -Tommy Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Kjempebra! Jeg får ikke invitert fantelrooy og henrikholterman så dere må joine selv Offisiell klubb navn : Gamer FC (Det er mulig å bytte navn etterhvert). Offisiell liga navn : Norwegian Gamer LG Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Noen som er med? Får spillet på mandag, men er gjerne med Gamertag: wizardtadtadpole F09 Clan eller TEAM BaP Endret 4. oktober 2008 av Microgekk Lenke til kommentar
Cosmic^ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg henger meg gjerne på. Gamertag: Deenz Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Virker som dette ble større suksess en klubben jeg lagde. Legger ned FC Diskusjon og melder meg på her isteden GT: BaisOne Lenke til kommentar
tineyoghurt Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Eg henger meg gjerne på Gamertag: tineyoghurt Endret 4. oktober 2008 av tineyoghurt Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) CMP ( Chillern Med Prell - Norsk klubb) ligger høyt oppe på clubs listen. Idag tidlig var vi ranket som nummer 8. Igår kveld var vi ranket som nummer 3. Endret 4. oktober 2008 av downsattack Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg er med og har akseptert invite. Skal bare ha denne i mine innlegg så jeg ser når vi skal spille and the likes. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg er med jeg og GT: JcK360 Lenke til kommentar
master_al Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg er med også, GT: Memoen Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Jeg er med. Gamertag: FrittgaendeEgg Endret 5. oktober 2008 av Frittgående Egg Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 genial idé. gamertag: henrikyo får spillet i løpet av neste uke Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Noen som har 48-timers gratis gold, som jeg kan få? Så jeg får testet litt online i dag? Dette høres btw, veldig bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå