Gå til innhold

Fifa 09 - mye bra og mye dårlig

bandreas

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Til de som mener at det er dårlig at keepern av og til gjør feil, nå er det vel slik at alle gjør feil?

Jeg har et lite spørsmål til denne "be a pro"-modusen. Man får slike oppgaver man skal løse, etter kampen får man poeng etter hvilke oppgaver man har løst. Borteste kollonne har en krone over seg, hva pokker er den til? Det står alltid null der, selv om jeg som spiss scorer 5 mål, hattrick, ikke får kort og har masse målgivende passninger. Jeg fatter ikke hva den er til. :p

Lenke til kommentar
Det er dårlig reaksjonstid. Skyter jeg så tar det minst 2 sekunder før det skjer noe.

Viss du skal lade slegga i RL da, tar det vel rundt 1-2 sek før du fyrer av...og samme på spillet, MEN det kommer jo annpå hvor lenge du holder nede skyteknappen.

Til de som mener at det er dårlig at keepern av og til gjør feil, nå er det vel slik at alle gjør feil?

Jeg har et lite spørsmål til denne "be a pro"-modusen. Man får slike oppgaver man skal løse, etter kampen får man poeng etter hvilke oppgaver man har løst. Borteste kollonne har en krone over seg, hva pokker er den til? Det står alltid null der, selv om jeg som spiss scorer 5 mål, hattrick, ikke får kort og har masse målgivende passninger. Jeg fatter ikke hva den er til. :p

Hva krone er det du snakker om?? Ingenting av det hos meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...