laban^ Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Asus A7n8X deluxe og CS hei! har kjøpt meg dette kortet og bruker det integrerte lydkortet, ac97 5.1 kortet. virker utrolig bra, men ikke på cs. når jeg spiller cs så plutselig blir lyden skurrete og det går ikke ann å høre hva som skjer, det bråker noe sinnsykt. har lastet ned siste nforce2 1.16 driverpakke, og oppdatert bios. hjelper ikke. noen forslag? thomas Lenke til kommentar
ezzential Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Samme problem her, men jeg hører hele tiden en pipelyd i høytalerne/headphones også. Men jeg hører ikke pipelyden når jeg spiller av noe, for eksempel mp3, tror den blir overdøvet eller.no... Lenke til kommentar
laban^ Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 hørt om flere som har samme problem også? hos meg gjelder det bare i cs....mulig det oxo er en pipelyd her. det er jeg ikke sikker på. hva skal vi gjøre? driverproblem kanskje....har jo d nyeste... prøve med den jeg fikk med kanskje... thomas Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 slett driverne og legg de inn på nytt, kanskje prøv nvidia sine... Har aldri hatt problemet selv, men andre har sagt før at man bare skal prøve og legge inn driverne på nytt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå