MrL Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Jeg bort en kode til betaen for Endwar, som muligens fungerer. Det jeg mener med muligens er at jeg vet ikke om den er brukt, fordi jeg skulle egentlig bytte den mot en LPB beta kode med brukeren Ruste, sendte han koden etter en prat, og siden har han ikke svart. Så vet ikke om han har brukt den. Uannsett, hvem har lyst til å prøve/få den, hvorfor fortjener du den? ( Gir den ikke bort til en som ikke er takknemlig for å si det sånn ) NB! Kun til 360 Endret 3. oktober 2008 av MrLG Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har ikke xbox 360, men vil ha den, bare for det er kjekt å ha [/ironi] Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg vil gjerne ha den! Har ikke penger til noen spill for tiden, og jeg har gledet meg til dette spillet leeeeenge! Hadde vært evig takknemlig om du kunne gitt den til meg Lenke til kommentar
r88 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har en kode, så trenger den ikke, men gleder meg uendelig til mandag. Er dog usikker på hvordan man får lastet den ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 hvis du ikke har gitt den bort så tar jeg gjerne imot den! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har gjerne lyst på, hadde verdt veldig takknemmelig viss jeg fikk den btw hva heter du på live kansje jeg har spillt med deg. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Sorry, men jeg har allerede fått den. Desverre så hadde han andre fyren nevnt i førsteposten allerede brukt den, så ingen av oss får spilt =/ Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har en kode, så trenger den ikke, men gleder meg uendelig til mandag. Er dog usikker på hvordan man får lastet den ned. Rettelse! Sorry, men jeg har allerede fått den. Desverre så hadde han andre fyren nevnt i førsteposten allerede brukt den, så ingen av oss får spilt =/ Hadde ikke noe bedre å finne på Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 All credtis til brukeren Ruste, den sleipeste jævelen på dette forumet. Beklager Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 All credtis til brukeren Ruste, den sleipeste jævelen på dette forumet. Beklager Why? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) All credtis til brukeren Ruste, den sleipeste jævelen på dette forumet. Beklager Why? MrLG trada bort den berømte Endwar betakoden med selveste Ruste (?), mot en annen beta kode, men han fikk den ikke, mens Ruste brukte Endwar betakoden....' EDIT: legger til dette: rett meg om det er feil Endret 4. oktober 2008 av Lolli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå