runero Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 I går fikk jeg melding at hardisken på min dekoder var full. Det stod at jeg hadde igjen 88 timer og brukt 29%. Jeg måtte slette program stod det på skjermen. Jeg gjorde det, men det hjalp ikke. Ringte kundeservice. Han jeg snakket med hadde ikke hørt om den type feil. Men de skulle sende meg en ny en. Da er det bare å vente og vente på en ny dekoder. SUKK!!! Noen andre som har hatt samme problem??? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Defekt hardisk tipper jeg. Det er sånt som kan skje med lagringsenheter... Du får nok pent vente på ny ja . Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Liten bump, men det er et problem som kan fikses. Gå til meny -> produktdata -> trykk Rød tast, i (info) tasten så grønn knapp (etter hverandre), da vil det komme flere valg -> gå ned til harddisk -> ok -> formater harddisk. Alle opptak vil bli slettet såklart, men den skal bli ok etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå