Gere Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg går og tenker på å få meg en bil som passer litt bedre til min bruk enn den jeg har nå. Jeg har noen i tankene, men kunne godt tenke meg noen tips. Jeg kan jo ramse opp noen "krav" til bilen og håper noen har noen vettuge forslag. - stor bagasjeplass for jeg skal ha et svært hundebur permanent baki pluss mulighet for en del bagasje. Gjerne grønne skilter. - Ganske høy bakkeklaring for jeg kjører mye på dårlige traktorveier - 4-hjulstrekk og ok stor motor, men det største monsteret har jeg vel strengt tatt ikke bruk for. - Ikke veldig dyr i innkjøp (brukt, men ikke veldig brukt for å si det sånn).Jeg har enda ikke regna på hvor mye jeg kan eller vil bruke på ny bil, så bare kom med forslag, men de høyeste prisklassene er uaktuelt. - Den må heller ikke sluke bensin/disel Foreløpig er jeg åpen for alle forslag! Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Har du noen ca formening om hvor mye den skal koste da?? Noe sånt kanskje?? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Endret 3. oktober 2008 av audifreek Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 eller kanskje en Rav4 hvis LC blir for stor? hvis du ikke skal handle med hjertet har jeg vondt for å anbefale noe annet en Toyota.. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gelendervagen er jo en fin bil for ditt forbruk, tenker jeg. Kammerat av meg har en slik en, og han bruker den stort sett til det samme som du skriver, bikkjebur, offroad-ish, og slike ting. Tok bare en jeg fant, du får de i stort sett alle prisklasser, 4WD, og også bakhjulstrekk. Drikker nok med Diesel da. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ganske vanskelig å anbefale noe når du ikke sier hvor mye du ønsker å bruke på bil. "Ikke veldig dyr" kan jo være alt fra 100 000 til en million, avhengig av lommeboka. Likevel har jeg forsøkt å finne noen jeg mener kan være verdt å titte på - etter min definisjon av "ikke veldig dyr": Jeep Grand Cherokee Toyota Landcruiser Mitsubishi Pajero SsangYong Rexton Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hadde vært fordel om du nevnte noe om prisklasse, ettersom at prisklassen gjerne følger lommebokens tykkelse. Jeg ville sett på noen av disse bilene: Chevrolet Suburban (med gass, slik at du sparer litt penger og ikke den lokale miljøforeningen blir for hissige): http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Ford Excursion (i bunn og grunn en lastebil, men den er jo enorm og da...): http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Mange japanske/koreanske biler har litt små motorer, men jeg har litt sansen for Toyota Landcruiser. (selv om den nye med V8 kanskje får litt stiv pris...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå