espkul Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hei Er det mulig å legge inn en BD film på harddisken? Noen som har gjort det? mvh E Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 HeiEr det mulig å legge inn en BD film på harddisken? Noen som har gjort det? mvh E Er ikke mulig ettersom Blue Ray filmene er mye strengere låst enn noen annen dvd Men de du laster ned er jo ikke låst og kan overføres til hvor-enn du er Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Max filstørrelse på 4,5 gig om jeg ikke tar helt feil.. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Max filstørrelse på 4,5 gig om jeg ikke tar helt feil.. bare tullball.. alle hd-filmene jeg har på ps3 disken er 8-20gb. Ps3 er ikke FAT32 må du huske Til trådstarter: Du kan som folk sier ikke kopiere inn fra en Blu-ray plate, men om du har en blu-ray film som er konvertert over til feks x264 så er det jo bare å kjøre på(ved hjelp av mkv2vob) Endret 3. oktober 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Max filstørrelse på 4,5 gig om jeg ikke tar helt feil.. bare tullball.. alle hd-filmene jeg har på ps3 disken er 8-20gb. Ps3 er ikke FAT32 må du huske Til trådstarter: Du kan som folk sier ikke kopiere inn fra en Blu-ray plate, men om du har en blu-ray film som er konvertert over til feks x264 så er det jo bare å kjøre på(ved hjelp av mkv2vob) Ah stemmer det.. Men om du har en HD koblet til med USB er filstørrelsen vel maks 4,5 gig iom. at det kreves at den er fat32. Amirite? Lenke til kommentar
espkul Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Takker for svar=) Men hvordan overfører jeg f.eks en konvertert x264 film til ps3en? FÅ rikke plass til det på minnepinne akkurat... Noen som har en litt detaljert fremgangsmåte for hvordan en gjør dette? Må man legge inn program på ps3en osv.? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tror det enkleste bare er å koble til en ekstern hdd og overføre filmene derfra. Lenke til kommentar
espkul Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Tror det enkleste bare er å koble til en ekstern hdd og overføre filmene derfra. OK, men min eksterne hd støtter ikke filer større enn 4 gig:( Noen som har noen råd? Lenke til kommentar
8ball Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) bare tullball.. alle hd-filmene jeg har på ps3 disken er 8-20gb. Ps3 er ikke FAT32 må du huske Trodde Ps3 var FAT32 jeg. Hvordan får du lagt inn disse 8-20gb filene dine? Har ikke hørt om noen som har fått det til jeg.. Selv så bruker jeg ofte mkv2vob når jeg skal konvertere filmer til Ps3'en. Dette programmet deler også opp filmene i 4gb store filer så det fungerer med FAT32 filsystemet Endret 4. oktober 2008 av 8ball Lenke til kommentar
espkul Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 fant akkurat ut at ps3 kun støtter fat32 disker. blir dårlig med formattering på meg da Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) bare tullball.. alle hd-filmene jeg har på ps3 disken er 8-20gb. Ps3 er ikke FAT32 må du huske Trodde Ps3 var FAT32 jeg. Hvordan får du lagt inn disse 8-20gb filene dine? Har ikke hørt om noen som har fått det til jeg.. Selv så bruker jeg ofte mkv2vob når jeg skal konvertere filmer til Ps3'en. Dette programmet deler også opp filmene i 4gb store filer så det fungerer med FAT32 filsystemet du har virkelig blitt lurt trill rundt av noen ja, du har ikke hørt om noen som har fått det til? du overfører jo på samme måte som du gjør til vanlig, ved hjelp av tversity, om de ikke "får til" dette så klarer de vel ikke å overføre noe som helst:) 1. NEI ps3 kjører på ingen måte fat32! 2. Ja mkv2vob kan dele filmer opp i 4gb store filer, men dette er jo laget for systemer som kjører fat32, dette gjør ikke ps3 3. For å få filene inn på ps3: - Kjør mkv2vob, da får du en fil på 8,10 eller 20gb avhengig av hvilken filmkvalitet du har lastet ned, deretter overfører du jo bare filen til ps3 ved hjelp av TVersity Dersom du skal overføre fra ekstern harddisk så må denne være FAT32, og da må selvsagt filene også væra maks 4,5gb.. Men bruk tversity så får du så store filer du vil Endret 4. oktober 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
espkul Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Høres kanskje dumt ut, men hvordan overfører man fra PCen til psen? USB kabel av noe slag? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Høres kanskje dumt ut, men hvordan overfører man fra PCen til psen? USB kabel av noe slag? nettverkskabel eller trådløst internett Lenke til kommentar
spincher Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Høres kanskje dumt ut, men hvordan overfører man fra PCen til psen? USB kabel av noe slag? nettverkskabel eller trådløst internett Fenixen: Jeg er ikke helt "in" på Tversity, gidda å forklare hvordan jeg skal få en fil på 8Gb jeg har kjørt igjennom mkv2vob over på ps3'en? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det kan jeg vettu; 1. Installer Tversity på pcen 2. Del ønsket mappe inne på library i ps3 3. Gå inn på ps3 og sjekk at tversity dukker opp under video menyen - Dersom tversity ikke dukker opp automatisk er det en konflikt med en brannmur av noe slag. Det kan også hjelpe å trykke restart/recreate library under settings i tversity. 4. Så fort du finner Tversity serveren på ps3 går du inn på denne og finner filmen du vil kopiere. 5. Trykk "trekant" -> velg deretter kopier 6. Vips filmen er kopiert over og du kan spille den av Dersom du får problemer så bare si fra Lenke til kommentar
espkul Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 å ja, takk:D Lenke til kommentar
8ball Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 du har virkelig blitt lurt trill rundt av noen ja, du har ikke hørt om noen som har fått det til? du overfører jo på samme måte som du gjør til vanlig, ved hjelp av tversity, om de ikke "får til" dette så klarer de vel ikke å overføre noe som helst:) Har aldri prøvd å overføre filer med tversity. Har kun trådløst for tiden, og da går det alt for sent. Så derfor har jeg kun brukt en ekstern disk. Men jeg skjønner jo nå at jeg må få trekt en kabel i gjennom stua og koblet den opp til pc'en. Takker for informasjonen Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kobler den ersterne hdd`en inn i usb porten, men jeg finner ingen ting under media. Jeg får opp at den er koblet til, men den finner ikke noe media. Noe jeg har gjort feil? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Dersom du skal bruke så MÅ denne være formatert med Fat32 filsystem, har du gjort dette? ehm.. fant en guide her som forklarte alt kjempebra, trikset er fat32 + mappene som nevnes; Guide for å koble ekstern hdd til ps3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå