Fotofashion Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 21.okt.. sessongen er over, hvorfor klarer folk ikke å rydde etter seg? Pick up before you leave. 22.okt. Rakk ikke å komme så nærme som jeg kunne ha ønsket meg, men syns det ble beskrivende læll. De gamle er best! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Likte 21. oktober veldig bra. Liker fargetonene veldig godt =) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 takker.. morro å prøve noe annet en det jeg er vandt til å øve på. Neste steget er vell gatefoto.. Grøss. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 25.okt tok dette mens jeg ventet på bilen skulle bli klar. iso1600 1/45 f5,6 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Bare en liten justering her, så hadde du vært helt i mål for min del. Med justering mener jeg og unngått å kutte 22-millimeteren og 24-millimeteren, kanskje også objektet helt øverst. Men måten du har gjort det på virker bevisst, så du har vel hatt en tanke med det. Lyset og underlaget gir i hvert fall bildet en stemning. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 ...men det var pent i fargene... RandiA Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Bare en liten justering her, så hadde du vært helt i mål for min del. Med justering mener jeg og unngått å kutte 22-millimeteren og 24-millimeteren, kanskje også objektet helt øverst. Men måten du har gjort det på virker bevisst, så du har vel hatt en tanke med det. Lyset og underlaget gir i hvert fall bildet en stemning. ville ikke flytte på gjennstandene, syntes de lå der så fint fra før. Ville ha frem verktøyet der du kan se at den var vellbrukt (favoritten eller noe).. så de 2 andre ble lite viktig for meg .. Takk Randi Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 ville ikke flytte på gjennstandene, syntes de lå der så fint fra før. Ville ha frem verktøyet der du kan se at den var vellbrukt (favoritten eller noe).. så de 2 andre ble lite viktig for meg .. Antok du hadde gjort et bevisst valg ja. Den fastnøkkelen på toppen ligger jo perfekt til. Bildets karakter som sådan er veldig bra. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 bare måtte.. 27.okt. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tøft bilde! Mon tro hva han har knipset for noe? Ser i alle fall ut som han er happy med resultatet.. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) 21. oktober sier mye om samfunnet vårt. 22. oktober likte jeg veldig. Man ser at fyren har drevet på og vært aktiv en stuund. S/H passet veldig bra. 25. oktober hadde herlige farger. Jeg er enig med k.n.b, men jeg skjønner hvorfor du gjorde som du gjorde. 27. oktober er artig. Ikke så bra fototeknisk, men jeg har gjort det samme, så... Endret 28. oktober 2008 av FunFact Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Likte 27. oktober veldig godt. Genialt uttrykk på fyren, og han hadde tøff hatt. Fint fanga ^.^ Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Tøft bilde! Mon tro hva han har knipset for noe? Ser i alle fall ut som han er happy med resultatet.. se nøye på ansiktet hans.. der ser du et gjennspeil av Olympus ja det bildet var ikke direkte ment for å være fototeknisk perfekt.. har noe som "er" det hehe.. men de blir posta under BK, når jeg er ferdig med editeringen. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) 31.okt flatt lys denne dagen. Men.. Endret 1. november 2008 av DeViSoR Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg synes du utnyttet det flate lyset bra, jeg. Takk for innsatsen i oktoberfesten; artig å se litt anderledes bilder enn det vi er vant fra deg. Tom Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 takker for det , arti å gjøre andre ting også Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg har vært litt treig med å kikke innom de bildene som ble lagt inn i oktoberfesten i november (hvor bildene selvsagt var fra oktober). Ville bare si at jeg synes du var særs heldig med det siste bildet fra 31. Det falt rett og slett i smak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå