Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - DeViSoR - Pentax FA 43 1,9 Limited


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare en liten justering her, så hadde du vært helt i mål for min del. Med justering mener jeg og unngått å kutte 22-millimeteren og 24-millimeteren, kanskje også objektet helt øverst. Men måten du har gjort det på virker bevisst, så du har vel hatt en tanke med det. Lyset og underlaget gir i hvert fall bildet en stemning.

Lenke til kommentar
Bare en liten justering her, så hadde du vært helt i mål for min del. Med justering mener jeg og unngått å kutte 22-millimeteren og 24-millimeteren, kanskje også objektet helt øverst. Men måten du har gjort det på virker bevisst, så du har vel hatt en tanke med det. Lyset og underlaget gir i hvert fall bildet en stemning.

 

ville ikke flytte på gjennstandene, syntes de lå der så fint fra før. Ville ha frem verktøyet der du kan se at den var vellbrukt (favoritten eller noe).. så de 2 andre ble lite viktig for meg :)..

 

Takk Randi :)

Lenke til kommentar
ville ikke flytte på gjennstandene, syntes de lå der så fint fra før. Ville ha frem verktøyet der du kan se at den var vellbrukt (favoritten eller noe).. så de 2 andre ble lite viktig for meg :)..

Antok du hadde gjort et bevisst valg ja. Den fastnøkkelen på toppen ligger jo perfekt til. Bildets karakter som sådan er veldig bra.

Lenke til kommentar

21. oktober sier mye om samfunnet vårt.

22. oktober likte jeg veldig. Man ser at fyren har drevet på og vært aktiv en stuund. S/H passet veldig bra.

25. oktober hadde herlige farger. Jeg er enig med k.n.b, men jeg skjønner hvorfor du gjorde som du gjorde.

27. oktober er artig. Ikke så bra fototeknisk, men jeg har gjort det samme, så...

Endret av FunFact
Lenke til kommentar
Tøft bilde! Mon tro hva han har knipset for noe? Ser i alle fall ut som han er happy med resultatet..

 

se nøye på ansiktet hans.. der ser du et gjennspeil av Olympus

 

ja det bildet var ikke direkte ment for å være fototeknisk perfekt.. har noe som "er" det hehe.. men de blir posta under BK, når jeg er ferdig med editeringen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...