Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - DeViSoR - Pentax FA 43 1,9 Limited


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok et stilrent og fint bilde fra deg. Enig i at lyset "gjør" bildet. Jeg synes overgangen mot det mørke på høyresiden er fint, og jeg liker også effekten av speilet (?) på venstresiden. Skulle til å foreslå en crop der, men jeg fant ut at for meg krydrer deg bildet ytterligere.

Lenke til kommentar

11. oktober: Veldig stemningsfullt. Her har du fanget de to jentene bra. Motlyset fungerer også.

12. oktober: Jeg forsøkte noe tilsvarende tidligere i oktoberfesten, bortsett fra at jeg vred kameraet rundt sin egen akse. Du har fått en litt mindre ekstrem effekt, som jeg ikke synes forstyrrer i det hele tatt. Liker den litt utviskede effekten. Silhuetten og fargene fremhever bildet.

Lenke til kommentar
de 2 andre versjonene liker jeg best selv, men ingen rundt meg likte det hehe.. Alltid morro å prøve noe nytt! Selv om det høres enkelt ut, så var det virkelig ikke det.

Jeg likte også de to andre (hvis det var de riktige jeg så). Disse blir vel mer som abstrakter å betrakte.

Jeg tror deg på at denne effekten ikke var enkel. Jeg har jo forsøkt noe liknende selv, det blir en god del mislykkede forsøk før man kommer frem til noe som i det hele tatt kan brukes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...