Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - DeViSoR - Pentax FA 43 1,9 Limited


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser du er tilbake i den vante settingen. Jeg skal ikke kommentere så mye på modellen, for det har jeg mindre greie på (men det ser bra ut). Men det jeg synes fungerer spesielt bra er innrammingen av modellen som de noncholant danderte bladene danner. Skulle nesten tro du hadde brukt et par timer på å plassere fargesprakende blader først.

Lenke til kommentar

Det første bildet ga en skikkelig mørker og dyster stemning. Sort bakgrunn gjør seg ofte bra på sånne steder syns jeg.

 

På det andre bildet er du tilbake til det vi er vant med å se fra deg (som k.n.b påpeker). Og som vanlig er det gjennomført. Liker alle bladene der jeg også, fører til en høst/oktoberstemning i det bildet også.

:)

Lenke til kommentar

takker..

 

Var veldig gøy i går, fant ut at jeg fikk bare enda mere lyst på ABR. Og å gjøre en slik liten workshoop ga mersmak :).. Vi får avtale noe igjenn Cruel :)

 

k.n.b, morro å kunne tilføye noe nytt.. Burde egentlig hatt en vidvinkel, men da har jeg ikke kunnet hatt det med her. tok noen flere som var mer spennende, men ikke like godt beskrivende som bildet jeg har lagt ved her.

 

her er forresten en bedre versjon for 04. oktober.

IMGP5794-Edit.jpg

Lenke til kommentar

Oiii! Her var det stort spenn i bildene og da tenker jeg på type bilder og ikke kvalitet! Din siste versjon av 4.10 er rett og slett delikat. Men jeg liker også 5.10-bildet ditt selv om det er en helt annen kategori. Virkelig nostalgia her synes jeg. Mangler bare en litt eldre herremann som sitter og leser med pipa i munnviken! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...