Fotofashion Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Her kommer mine oktoberfest bilder. Utfordring: 15 bilder Deltakernivå: Amatør Utstyr: Pentax K20D, FA43 1,9 Limited rett hjem fra jobb, og en liten skogstur. Skikkelig gråvær her i trøndelag. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Trolsk høst-eventyrstemning i den der..fin bilde-innledning av oktober. RandiA Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 skikkelig trolsk stemning, nesten så eg trur at det er ei kulisse frå Ivo Caprino sine filmar Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Like før det kommer tusser og troll ut av det bildet. Stilig! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har knapt sett at du har tatt annet enn portrettbilder til nå. Tydelig at du behersker mer enn som så. Dette var virkelig bra. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 takker så meget klart jeg kan annet en å ta bilder av folk Må jo prøve det meste, men må ærlig inrømme at naturfotografering er ikke det mest spennende for meg. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 04.10.2008 mitt bidrag for denne dagen Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ser du er tilbake i den vante settingen. Jeg skal ikke kommentere så mye på modellen, for det har jeg mindre greie på (men det ser bra ut). Men det jeg synes fungerer spesielt bra er innrammingen av modellen som de noncholant danderte bladene danner. Skulle nesten tro du hadde brukt et par timer på å plassere fargesprakende blader først. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 takker, neida bladene lå der helt naturlig, Tok bildet utenfor den gamle danse skolen på baklandet. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det første bildet ga en skikkelig mørker og dyster stemning. Sort bakgrunn gjør seg ofte bra på sånne steder syns jeg. På det andre bildet er du tilbake til det vi er vant med å se fra deg (som k.n.b påpeker). Og som vanlig er det gjennomført. Liker alle bladene der jeg også, fører til en høst/oktoberstemning i det bildet også. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Ikke noe særlig til vær i dag heller, best å holde seg inne. Var på baklandet i dag og leverte tilbake klær som vi hadde lånt i går. Så vi stakk innom bokhandleren. En koselig liten lesekrok. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Er enig med de to over meg ifht det høst mote bildet =) Veldig fint med bladene som ligger der, og tonene generelt er fine Det siste faller ikke heeelt i smak. Det har en fin stemning men litt for rotete tror jeg. Har du prøvd det med pittepittepittelitt sepia? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 hmm tenkte på sepia, men ble bare med tanken.. Ja var seriøst rotete inni den antikk butikken. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 October 06 Jeg og Cruel hadde en liten mini treff. Brukte triggeren min til å fyre av blytsene:) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 For en gangs skyld et dokumentarbilde om modellfotografering. Det tror jeg ikke jeg har sett før her på Akam. En fin illustrasjon, og et bra bilde. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det tror jeg er det beste bildet i oktoberfesten i år, av åpenbare grunner.. =D Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Fantastisk bra bilder. Veldig god variasjon i motiver (og teknikker). Jeg er mektig imponert og bøyer meg i støvet. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 takker.. Var veldig gøy i går, fant ut at jeg fikk bare enda mere lyst på ABR. Og å gjøre en slik liten workshoop ga mersmak .. Vi får avtale noe igjenn Cruel k.n.b, morro å kunne tilføye noe nytt.. Burde egentlig hatt en vidvinkel, men da har jeg ikke kunnet hatt det med her. tok noen flere som var mer spennende, men ikke like godt beskrivende som bildet jeg har lagt ved her. her er forresten en bedre versjon for 04. oktober. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Oiii! Her var det stort spenn i bildene og da tenker jeg på type bilder og ikke kvalitet! Din siste versjon av 4.10 er rett og slett delikat. Men jeg liker også 5.10-bildet ditt selv om det er en helt annen kategori. Virkelig nostalgia her synes jeg. Mangler bare en litt eldre herremann som sitter og leser med pipa i munnviken! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 dritt vær og ikke hjem fra jobb før seint.. Så da måtte jeg prøve meg litt på "still life". Ikke så mye spennende å ta bilder av her inne, men dog.. syns lyset skapte noe fint her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå