Nagi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Arbeidsledig gutt/mann som snart bikker 18 er på utkikk etter en jobb på Gardermoen. Jeg tenker mer på de jobbene som ikke innebærer å selge pizza på Pizza Hut eller sitte i kassa på Taxfree. Andre typer jobber som man tjener mer? Jeg har søkt på noen jobber som feks, flyrenholder og lagerjobber, men er det noen andre jobber der som det kunne vært lurt å ta en titt på ? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vaktselskapene skriker etter vektere på flyplassene, og tilbyr gratis kurs/opplæring for de rette folkene. Tror nok det vil være en av de best betalte jobbene. Lenke til kommentar
Nagi Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Man må vell kanskje være 18 da? Andre forslag? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tenkte bare siden du snart er gammel nok til å søke. Ellers tror jeg ikke det er så kjempelett å få seg jobb på flyplass, og de fleste ønsker uansett ansatte som en myndig, har plettfri vandel og helst erfaring fra samme type arbeid på flyplass. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 En på jobben min jobbet som sikkerhetsvakt på en flyplass i sommer, kan spørre han neste gang jeg han. Lenke til kommentar
Nagi Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Det hadde vært kjempe =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Veninne av meg har jobbet som vekter på flyplass. Tror hun tok kontakt med Securitas direkte, fikk kurs der, og ble stasjonert på flyplassen. TH Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det skal sies at arbeidstidene er litt ustabile. Som vekter altså. Lenke til kommentar
CKmobster Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vet ikke helt va du mener med ustabile, men iværtfall... Når det kommer til vekter bransjen så er vi ofte avhengi av vikarer. Siden i vår bransje MÅ vi stort sett fylle inn evt. sykdommer i motsettininger til mange andre bransjer hvor man enten bare beklager om at i dag er underbemannet, eller Hun er syk, kan du ringe i morgen! Ustabile arbeidstider i at vi trenger folk på jobb omtrent døgne rund er nokk på en måte riktig, men vil ikke kalle det for "ustabile" arbeidstider. Er du deltidsansatt, er det ingen som "krever" at du tar telefonen og stiller opp, men er du gla i å jobbe, vil tjene penger og kanskje sikter inn på ei fast stilling som vekter, vil jeg nokk anbefale å ta telefonen og si som alle ledere ønsker å høre "Ja, jeg kommer straks!" Er du en "ja" person, blir du ofte ringt først da spesielt underledere som kanskje har andre ting å gjøre enn å ringe rundt til alle vikarar, ringer heller en som alltid sier "ja" enn å ringe 10 som som regel sier "nei, skal på fest, gidder ikke osv..." Tips: Enn skal kunne si nei en gang i blant, men blir det for ofte og gjerne med litt svake begrunneleser (sett fra arbeidsgivers øyne), vil dette flytte deg nedover på "lista" over hvem som blir ringt først. Vet om "ja" mennesker som har jobbet over 280 timer på 1 måned, bare fordi de sier "ja" hver gang de blir ringt. Må vel legge til at avdelinglederen var ikke spesielt happy når han så hvor mange timer denne ansatte hadde jobbet. Lenke til kommentar
UGP Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 jobb som stuer? har god lønn hvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå