dennis88 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 jeg og "hakke" skjermen min klarte det også. hvordan sende det du tar opp til epost? kan du legge den linken også på siden din DENNIS88? puh, blir vel uten mobil enda en stund da , 3650-vennen min må på sykehus. Det går nok desverre ikke.. Går ikke ann å legge ut en link til det.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Dere er klar over at det er dyrt å laste ned med GPRS sant? BTW, det finnes FTP programmer også slik at du kan browse FTP servere med programmer og laste ned på telefonen... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Dere er klar over at det er dyrt å laste ned med GPRS sant? BTW, det finnes FTP programmer også slik at du kan browse FTP servere med programmer og laste ned på telefonen... Jepp, jeg er klar over det.. Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Fikk det til jeg også!!!! Jippi!!!! Noen som har fått tak i Photographer eller lignende zoome program via wap? Hvor da? :o :o Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Har lagt til et program som heter Filexplorer som er gratis, og som er det samme som "explorer" på pc'en. Jeg har også lagt ut et spill som heter "lines" og noen nye ringetoner. Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Hvor har du lagt det ut? :-? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hvor har du lagt det ut? :-? På denne siden: http://home.online.no/~holmaa/sound/ Skriv bare inn adressen på wap leseren din. Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Noen som har funnet photographer 2.0 eller Screensaver på wap.....? Har ikke kjøpt kabel eller blutooth enda... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det er jo bare å søke på internett - laste det ned til PC-en, pakke ut .SIS filen eller .JAR filen, og laste disse filene opp på en hjemmeside du har (registrer 20MB gratis hos home.no). Da kan du laste dem ned fra der ved å skrive inn adressen på mobilen din. Er ikke verre enn det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå