Gå til innhold

nedlastning av oppgradering og software via wap!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokia har oppgraderingen slik at du kan filme med lyd... Det har jeg og andre sagt før, og det burde de fleste har fått med seg.

Program som kan zoome: Photographer (tror det var det det het). Overaskende bra kvalitet selv på 10x zoom - har flere funksjoner.

Andre programmer:

Extended Profiles

Extended File Manager

Call Manager (la telefonen ta seg av telefonsvarer jobben - gratis!)

MiniGPS

irRemote

System Tools

Screen Saver (er ikke standardskjermbeskytteren latterlig? den lille streken på det store displayet :shrug: )

Dette er noen programmer. Ikke spør meg hvor dere finner det. De er ikke gratis.

Lenke til kommentar
Nokia har oppgraderingen slik at du kan filme med lyd... Det har jeg og andre sagt før, og det burde de fleste har fått med seg.

Program som kan zoome: Photographer (tror det var det det het). Overaskende bra kvalitet selv på 10x zoom - har flere funksjoner.

Andre programmer:

Extended Profiles

Extended File Manager

Call Manager (la telefonen ta seg av telefonsvarer jobben - gratis!)

MiniGPS

irRemote

System Tools

Screen Saver (er ikke standardskjermbeskytteren latterlig? den lille streken på det store displayet :shrug: )

Dette er noen programmer. Ikke spør meg hvor dere finner det. De er ikke gratis.

Ja, vi vet om oppdateringen, men er det mulig å laste ned kamera oppdateringen via wap?

Lenke til kommentar
Fikk du det til via wap. Hvordan da?

:o :o

Først lastet jeg ned den oppgraderingen til pc'en min, deretter lastet jeg opp oppgraderingen på ftp serveren/html siden min under og skrev inn adressen på 3650'en og lastet den ned.

Her er en link: http://home.online.no/~holmaa/sound/

Skriv inn linken i wap leseren på 3650'en din og åpne slik som en vanlig wap side.

Du finner filen hvis du blar litt nedover, da bare trykker du på den og venter til du har lastet den ned.

Den heter noe som "videorecording upgrade" eller noe sånt, det er også to spill til 3650 du kan laste ned der.

Det tar litt tid for filen er på ca. 185 kb.

Det er forresten mange kule midi, og wav filer der.

"Airraid" og halleluja" er absolutt å anbefale!

Begge er wav filer og de er meget bra! :yes:

Lykke til!

Video opptakene er forresten meget bra med lyd! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...